Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Povestea unei afaceri de succes cu incaltaminte, genti si accesorii

de
2213 0 14 Nov. 2016
Afacerea zilei


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.58
din 6 voturi
RATING UTILIZATORI

Povestea brandului romanesc Denis incepe in 1985 cand Ilie Cornea, inspirat de traditia artizanala din Bucovina, a pus bazele unui mic atelier ce producea manual doar incaltaminte pentru barbati. Mica afacere de familie s-a transformat in 1994 intr-o adevarata fabrica ce poarta si azi numele fiului cel mic al familiei, Denis.

"Astfel , pantofii Denis au reusit , in drumul parcurs de brand,  sa se impuna prin calitatea resimtita in orice componenta:  material,  talpa, captuseala, accesorii sau decor", se precizeaza pe site-ul annacori.com.

In 1996, Ana Cornea, sotia si partenera de afaceri a fondatorului Fabricii Denis, a venit cu ideea infiintarii unei linii de productie incaltaminte pentru femei.

Gustul pentru frumos si armonie al Anei Cornea au fost ingredientele ce au condus la nasterea brandului Anna Cori. Infiintarea unei sectii de genti, posete si accesorii, in 1999, a condus la maturizarea brandului, pozitionandu-l in topul marcilor romanesti de succes.

Un pas fundamental in maturizarea brandului a fost colaborarea cu designerul italian Davide Vaccari, un adevarat vizionar, care a completat si reinterpretat conceptul Anna Cori.

"De la inaugurarea in anul 2000 a primului magazin in Suceava,  oras istoric in care brandul a luat fiinta, Denis a initiat dezvoltarea a trei retele promitatoare de magazine: DENIS, WHY DENIS si ANNA CORI, in total numarand peste 30 de puncte de vanzare" se mai arata pe site-ul producatorului de incaltaminte.

Filosofia brandurilor Anna Cori si Denis este centrata pe ideile de autenticitate si perfectiune. Prezenta anuala la targurile internationale de incaltaminte si marochinarie cum sunt cel de la Milano, Italia si cel din Tokyo, Japonia intareste increderea clientilor in produsele Fabricii Denis si satisface dorintele acestora prin realizarea de modele in concordanta cu cele mai noi tendinte de pe piata, atat din punct de vedere al designului si a materialelor folosite, cat si din punct de vedere al tehnologiilor utilizate in productia de incaltaminte si marochinarie.

Colectiile se adreseaza clientilor cu venituri medii si peste medie, oferindu-le cumparatorilor produse la nivelul marilor case de moda, la preturi foarte accesibile. Incaltamintea, gentile si accesoriile oferite de Fabrica Denis sub brandurile Anna Cori si Denis, ii permit clientului achizitionarea oricarui produs pentru a-si completa fie o tinuta de business sau de ocazie, fie o tinuta sport sau casual.

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii




"In ceea ce priveste planurile de viitor, toata atentia noastra va fi indreptata inspre imbunatatirea relatiei cu clientii si spre eficientizarea magazinelor pe care le avem deja. Asta nu inseamna ca vom renunta la ideea de extindere”, de declarat Dumitru Parasca, leasing manager Denis.


Tags: afacere cu gentiafacere cu incaltamintebrand anna corimarochinarie

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Povestea unei afaceri de succes cu incaltaminte, genti si accesorii
Rating:
Nota: 4.58 din 5 - 6 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Investesc intr-o afacere

Intrebare: Investesc pana la 10 000 euro intr-o afacere profitabila in derulare agricultura, pensiuni, crestere animale, fast-food, productie, comert, camping, etc. Va rog detaliile la valilig@yahoo.co.uk.

Raspuns: Vin in atentia dumnevoastra VA PROPUNEM O AFACERE FARA CONCURANTA. Castig lunar 4500 Euro. Afacerea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton