Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Povestea unei afaceri de succes cu incaltaminte, genti si accesorii

de Alina Constantinescu 14 Nov. 2016 4391
4.25 din 8 voturi
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Povestea brandului romanesc Denis incepe in 1985 cand Ilie Cornea, inspirat de traditia artizanala din Bucovina, a pus bazele unui mic atelier ce producea manual doar incaltaminte pentru barbati. Mica afacere de familie s-a transformat in 1994 intr-o adevarata fabrica ce poarta si azi numele fiului cel mic al familiei, Denis.

"Astfel , pantofii Denis au reusit , in drumul parcurs de brand,  sa se impuna prin calitatea resimtita in orice componenta:  material,  talpa, captuseala, accesorii sau decor", se precizeaza pe site-ul annacori.com.

In 1996, Ana Cornea, sotia si partenera de afaceri a fondatorului Fabricii Denis, a venit cu ideea infiintarii unei linii de productie incaltaminte pentru femei.

Gustul pentru frumos si armonie al Anei Cornea au fost ingredientele ce au condus la nasterea brandului Anna Cori. Infiintarea unei sectii de genti, posete si accesorii, in 1999, a condus la maturizarea brandului, pozitionandu-l in topul marcilor romanesti de succes.

Un pas fundamental in maturizarea brandului a fost colaborarea cu designerul italian Davide Vaccari, un adevarat vizionar, care a completat si reinterpretat conceptul Anna Cori.

"De la inaugurarea in anul 2000 a primului magazin in Suceava,  oras istoric in care brandul a luat fiinta, Denis a initiat dezvoltarea a trei retele promitatoare de magazine: DENIS, WHY DENIS si ANNA CORI, in total numarand peste 30 de puncte de vanzare" se mai arata pe site-ul producatorului de incaltaminte.

Filosofia brandurilor Anna Cori si Denis este centrata pe ideile de autenticitate si perfectiune. Prezenta anuala la targurile internationale de incaltaminte si marochinarie cum sunt cel de la Milano, Italia si cel din Tokyo, Japonia intareste increderea clientilor in produsele Fabricii Denis si satisface dorintele acestora prin realizarea de modele in concordanta cu cele mai noi tendinte de pe piata, atat din punct de vedere al designului si a materialelor folosite, cat si din punct de vedere al tehnologiilor utilizate in productia de incaltaminte si marochinarie.

Colectiile se adreseaza clientilor cu venituri medii si peste medie, oferindu-le cumparatorilor produse la nivelul marilor case de moda, la preturi foarte accesibile. Incaltamintea, gentile si accesoriile oferite de Fabrica Denis sub brandurile Anna Cori si Denis, ii permit clientului achizitionarea oricarui produs pentru a-si completa fie o tinuta de business sau de ocazie, fie o tinuta sport sau casual.

"In ceea ce priveste planurile de viitor, toata atentia noastra va fi indreptata inspre imbunatatirea relatiei cu clientii si spre eficientizarea magazinelor pe care le avem deja. Asta nu inseamna ca vom renunta la ideea de extindere”, de declarat Dumitru Parasca, leasing manager Denis.


Tags: afacere cu gentiafacere cu incaltamintebrand anna corimarochinarie

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.25 din 5 - 8 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]