Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Au renuntat la joburi pentru un business cu bijuterii contemporane. Acum au o cifra de afaceri de 30.000 euro

de Botezatu Razvan 29 Mar. 2017 4866
4.2 din 5 voturi
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

De cate ori nu ai renuntat la visurile tale datorita temerii de a nu da gres? Ne este teama sa ne asumam riscul initierii unei afaceri stiind ca nu avem garantia succesului. Primul pas intr-o afacere este dorinta si tendinta de a o initia. Cu totii trebuie sa ne asumam riscuri in viata, altfel nu vom avea niciodata afacerea pe care ne-o dorim. In randurile de mai jos aflam povestea a doi tineri din Bucuresti care au renuntat la locurile de munca pentru a-si indeplini visul.

Ioana Streza si Alexandru Burlacu in varsta de 30 de ani au pus bazele unui atelier de bijuterii din metale pretioase si semipretioase. Sunt impreuna din studentie, el este inginer in telecomunicatii iar ea, arhitect. In urma cu 3 ani au urmat un curs de realizare bijuterii si dornici de o provocare, au decis sa isi directioneze potentialul creativ catre aceasta afacere.

La inceput au privit totul ca un mod placut si creativ de a petrece timpul liber, insa, cu timpul, au investit bani in materiale pentru a da nastere unor pierse unice, realizate manual, in serie mica sau unicat. Asadar, au infiintat o firma, investitia initiala fiind de 5.000 de euro. Din acest bani au cumparat primele unelte si stocuri de material. Deoarece le era dificil sa se imparta intre afacere si locul de munca, au decis sa se dedice exclusiv businessului.

Ioana spune ca domeniul arhitecturii a ajutat-o din multe puncte de vedere, in special exersarea demersului creativ – materializarea unei idei de la nivel de concept la obiect final, palpabil.

Bijuteriile contemporane sunt realizate din aur, argint, pietre semipretioase si pretioase, iar materia prima este procurata din Anglia si Germania, tari cu traditie in acest domeniu. Fiecare bijuterie incepe cu un concept si o schita pe hartie, iar inspiratia vine din orice, fie ca este o melodie, un film, sau o carte.

Au deschis magazinul online Contemporia si au incheiat parteneriate cu magazine.

"Drumul parcurs de fiecare piesa incepe cu un concept si o schita pe hartie, se continua in atelier, unde prinde viata cu ajutorul focului si sub loviturile de ciocan, in final bijuteria este finisata cu grija, rezultatul fiind o poveste desavarsita in metal.", spun antreprenorii pe site-ul lor, contemporia.ro.

Ca orice intreprinzatori, au intampinat si probleme legate de livrare, promovare sau gestionarea stocului, insa au reusit sa le depaseasca cu ajutorul cunostintelor dobandite in urma cursurilor de marketing si antreprenoriat. Promovarea, prezenta constanta atat in online cat si in offline si buna cunoastere a profilului clientului au un rol foarte important in reusita afacerii.

Antreprenoarea spune ca nu este suficient sa ai idei si sa creezi lucruri frumoase, trebuie sa inveti sa te promovezi, sa relationezi cu clientii, cu colaboratorii, sa te familiarizezi cu unele aspecte juridice, financiare etc.

Produsele sunt promovatae atat in mediul online (retele de socializare, site) cat si la evenimente destinate bijuteriei contemporane. Unul dintre obiectivele de viitor este participarea la  targuri expozitii de profil din afara tarii si deschiderea unui showroom in Bucuresti.

Cea mai mare parte a vanzarilor vin prin intermediul magazinului online dar si prin recomandari de la clienti multumiti.

Cei mai multi clienti sunt din orasele mari ale Romaniei, insa au primit comenzi si din Anglia, Polonia si Emiratele Arabe Unite, iar cele mai vandute sunt inelele, in special cele din aur si verighetele.

Preturile bijuteriilor variaza intre 20 si 350 de euro, iar verightele costa intre 500 si 1.000 de euro. In 2016 au avut o cifra de afaceri de 30.000 de euro.


Sursa: Agerpres


Tags: bijuterii contemporaneafacere cu bijuteriibijuterii handmade

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.2 din 5 - 5 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]