Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Camelia Agachi - Afaceri de succes in domeniul organizarii de evenimente!

de
2924 0 11 Mar. 2013
Afacerea zilei


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Camelia Agachi - Afaceri de succes in domeniul organizarii de evenimente!

Camelia Agachi ramane una dintre femeile de afaceri de succes in Romania si care dovedeste ca acolo unde exista pasiune si determinare, exista si rezultate pe masura. Si-a construit o afacere solida in domeniul organizarii de evenimente speciale, de la nunti, la seminarii, conferinte, lansari de produse, receptii si dineuri si pana la petreceri pentru copii, tabere si nu numai!

In cateva cuvinte, antreprenoarea a reusit sa inglobeze o serie vasta de servicii sub egida calitatii. Desi s-a lansat intr-un domeniu in care competitia este acerba, antreprenoarea a reusit sa se impuna si isi consolideze un brand solid, un brand de incredere.


Maria Nicutar: Bastet Creation este o companie cunoscuta in industria organizarii de evenimente. Cum a prins contur aceasta afacere?
Camelia Agachi: In anul 2004 am fost numita manager general al unui club pentru copii renumit in Bucuresti. In decursul unui an de zile am crescut CA a clubului cu peste 200% prin diverse strategii.

Locatia avea ca tematica povestea lui Harry Potter  ceea ce o facea foarte atractiva in randul copiilor in acea perioada. Intre timp proprietarii acestei afaceri s-au orientat catre alt business.

Eu, ca manager general al clubului am inceput sa simt acest business foarte bine  si am stabilit cu proprietarii sa preiau eu afacerea insa sub un alt format, un alt concept care se numea: “ Petrecerea ta poate sa aiba loc oriunde!” acest concept fiind reprezentat de mobilitate si adaptabilitate. Astfel am creat un nou produs pe piata evenimentelor pentru copii, un produs care se adresa mai multor categorii de clienti, atat cu venituri mai mari dar si cu venituri mai mici. Organizam petreceri pentru copii in cele mai nastrusnice locatii: de la restaurante si hoteluri, pana la parcuri, gradini, piscine, in padure etc.

Astfel am inceput sa fim foarte cunoscuti pe piata evenimentelor pentru copii ca fiind maleabili, cretivi si mai ales ca ne adaptam la orice buget.

Maria Nicutar: Cu siguranta nu a fost un drum lin catre succesul de care te bucuri acum. Ce obstacole ti-au stat in cale?
Camelia Agachi: Unul dintre cele mai stringente obstacole a fost gasirea colaboratorilor potriviti si a angajatilor potriviti. In fiecare an de la deschiderea afacerii am schimbat si angajati si colaboratori. Acest aspect a fost cel care ne-a blocat de multe ori activitatea, insa dupa mai bine de 7 ani de business ne-am gasit si angajatii dar si colaboratorii mult cautati.

Angajatii i-am gasit mai greu pentru ca este un domeniu de activitate foarte activ ce implica luare de decizii rapide, este un domeniu cu foarte multe detalii mici ce fac diferenta. Insa ne laudam cu faptul ca am reusit sa antrenam oameni de care acum sunt foarte mandra.

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii





O alta problema cu care ne-am confruntat si care ne-a afectat destul de mult a fost perioada cu impozitul forfetar, insa am reusit sa trecem cu brio de aceea perioada si suntem foarte mandri ca am reusit sa ramanem pe piata.

Maria Nicutar: Care sunt problemele de care te mai lovesti in aceasta afacere, acum pe timp de criza?
Camelia Agachi: Una dintre problemele careia totusi i-am gasim rezolvarea pana la urma a fost sa ramanem la standarde ridicate, standarde cu care ne-am obisnuit clientii dar sa avem preturi mai mici adaptate pietei si totusi sa ramanem profitabili si sa existam in continuare pe piata evenimentelor.

Maria Nicutar: Care sunt factorii decisivi pe care mizezi pentru a ajunge la niveluri cat mai inalte de profitabilitate in aceasta industrie?
Camelia Agachi: Creativitatea este unul dintre factorii ce aduc profitabilitate acestui gen de activitate.
Oricum industria evenimentelor nu poate fi foarte profitabila deorece pentru a ramane la standarde ridicate nu putem organiza un volum foarte mare de evenimente in acelasi timp, ceea ce face ca profitul sa fie oarecum limitat.
Insa acum, bazandu-ne pe experienta noastra anterioara vom dezvolta o noua linie de business reprezentata de activitati BTL, adica promovare prin intremediul evenimentelor.

Are un mare success acest gen de promovare deorece suprinde prin inovatie dar mai ales se apropie mai mult de clienti. Si cu atat mai mult au success activitatile BTL cu cat beneficiarul este diferiti de client, respective beneficiarul este copilul iar clintul este parintele. Astfel realizam campanii coplexe pentru diverse companii adresandu-ne beneficiarului dar si clientului in acelasi timp.
Complicat nu? Noi reusim sa facem asta.

Maria Nicutar: Ce iti diferentiaza afacerea de cele ale competitorilor tai?
Camelia Agachi: Faptul ca reusim sa fim cei mai ieftini pe piata. Lucram pentru orice fel de bugete si mai mari si mai mici, ne adaptam oricarei cerinte si gasim mereu solutiii cat mai ieftine pentru clienti. Asta nu inseamna ca nu suntem eficienti, insa in momentul in care avem un client multumit cu siguranta el va deveni ambasadorul nostru. Netwokingul a fost forma de promovare cea mai buna pentru noi si a functionat, recomandarile primite fiind mereu foarte bune. Astfel reusim sa fim si eficienti si ieftini.

Maria Nicutar: Care este directia de dezvoltare pentru Bastet Creation in anii care vin?
Camelia Agachi: Dorim sa dezvoltam si mai mult noua linie de business reprezentata de activitatile BTL pentru companii ce ofera servicii si produse copiilor, dar mai mult de atat dorim sa dezvoltam foarte mult linia de business reprezentata de Brand Matchmaking, un domeniu de activitate nu foarte dezvoltat la noi.
Ne propunem ca in urmatorii ani sa realizam cele mai frofitabile co-brandiguri si sa realizam evenimente speciale pentru clientii nostril si prin intermediul acestor evenimente sa le crestem afacerile, conform sloganului nostru: cream evenimente, cream oportunitati, cream relatii.

Ne propunem ca evenimentele sa devina una dintre cele mai eficiente forme de promovare iar clientii nostri sa fie foarte multumiti.

Maria Nicutar: Care ar fi sfaturile tale pentru cei care doresc sa isi puna in practica ideile de afaceri in 2013?
Camelia Agachi: Sa indrazneasca sa intre in fascinanta lume a antreprenoriatului pentru ca doar asa vor descoperi ca mereu mai este ceva.

Mentorul meu imi spunea: pe lumea asta sunt 3 categorii de oamenii:1 care vad pana la gard; 2. Oameni care vad dupa gard. Si 3. Oamenii care vad dupa deal.
II sfatuiesc pe cei care inca mai amana acest important pas sa-l faca cat mai repede, caci astfel nu vor vedea doar dupa deal, dar vor stii cum sa si actioneze pentru a a ajunge dupa deal.

Teoria mea este ca: Oamenii de actiune au parte de actiune! Si odata ce ai avut curajul sa actionezi vei avea parte de actiune!!! Este imposibil sa nu reusesti! Actiunea in sine este deja un success! Eu consider ca nu pierzi bani deruland o  afacere, fie ea de orice fel ci investesti intr-o experienta pe care nu ti-o ofera niciun fel de pregatire teoretica.

Experienta si viziunea pe care o capeti cu fiecare zi de antreprenoriat valoreaza mai mult decat banii in sine. Piata este buna pentru toti cei care actioneaza si nu le este frica: nici de impedimente legislative, nici de criza, nici de ceea ce spun cei din jur.
Orice moment este unul perfect pentru a deschide afacerea potrivita. Romania, fata de alte tari europene ofera un cadru foarte bun pentru cei care doresc sa-si deschida o afacere si nu cred in nimic decat in fortele proprii si ca vor reusi. Sunt foarte multe programe europene care sustin deschiderea de noi companii. Se ofera consultant gratuita.

Deci cine spune ca nu se poate face ceva in Romania, de fapt nu a incercat el insusi sa faca ceva si de aceea spune tuturor din jur ca aici nu se poate face nimic. Nu este adevarat! Priviti mai atent in jur!

II sfatuiesc totusi pe cei care isi incep o afacere sa aiba un minimum de experienta in domeniul in care doresc sa activeze, sa nu se bazeze pe nimeni decat pe fortele proprii si sa aiba mereu viziune de crestere, de dezvoltare, astfel ii vor veni ideile in fiecare zi si va gasi mereu solutii noi, sa se bazeze pe competentele personale si sa nu creada tot ceea ce se spune pe piata despre domeniul respectiv de activitate.
Chiar daca nu este o idee foarte originala cu siguranta punerea ei in format de business de catre viitorii antreprenori va fi originala.

Porniti la drum cu gandul de reusita dar mai ales de continua dezvoltare.

Se poate !!!
Mult success!


Tags: afacericamelia agachiafacereafaceri organizare evenimenteafaceri de successucces afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Camelia Agachi - Afaceri de succes in domeniul organizarii de evenimente!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Afacere de familie - producerea de sapunuri si cosmetice naturale

de Alina Constantinescu
22 Aug 2017
Pasionata de plante medicinale si aromaterapie, in urma cu 6 ani, Ioana Matei a demarat afacerea numita Jovis Homemade Beauty – marca romaneasca de...

Afacere cu vinuri: cum a reusit un antreprenor sa dezvolte o afacere de succes in viticultura

09 Aug 2017
In plan mondial, viticultura este o ramura generatoare de profit. Romania are o traditie in producerea vinului, atestata documentar de peste 2.000 de...

Afacere cu cel mai cautat condiment din lume: sofranul. Pretul de vanzare? Intre 8.000 si 13.000 euro/kg!

de Alina Constantinescu
08 Aug 2017
Sofranul este cel mai scump si cautat condiment la nivel mondial, cunoscut si sub denumirea "aurul rosu". Este folosit in cele mai exclusiviste...

Afacere de succes peste hotare: investitia intr-o sursa de energie bio si renegerabila, bioetanolul

de Idei De Afaceri
08 Aug 2017
Bioetanolul este alcool pur, numit si alcool etilic. Sursa de energie bio si regenerabila, este produs din fermentarea de componente de zahar si...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt în căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton