Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

3 tendinte in sectorul alimentar american

de
1288 0 22 Mai. 2014
Afaceri de pretutindeni


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Ceea ce mancam si modul in care o facem indica mult mai mult decat simpla stare a farfuriilor noastre. Obiceiurile alimentare sunt, de fapt, o adevarata reflexie a evolutiei modelor de consum. Marcile au inteles bine acest lucru si isi adapteaza comunicarea la comportamentele noastre. In acest context, biroul de analiza a tendintelor Urban Sublime prezinta pe site-ul Influencia.net trei tendinte alimentare din Statele Unite ale Americii care n-ar trebui ratate.

Mix&Match
Despre Mix&Match (arta de a mixa si de a asambla) se vorbeste indeosebi in sectorul modei. De putin timp, aceasta tehnica este vizibila si in sectorul alimentar. Amestecati doua concepte: tendinta culinara este de melanj. Unele companii asociaza un personaj sau o poveste cu o specialitate culinara pentru a-si intari conceptul de marketing, precum marca "The Fat Witch" din New York, a carei muza este o vrajitoare rea, iar specialitatea este prajitura cu ciocolata (brownie). Personalizarea a permis iesirea din anonimat si diferentierea unui aliment vandut de sute de distribuitori. Alt avantaj: crearea unei legaturi de simpatie cu publicul sau, deci amorsarea unei relatii marca-client.
Alte firme se inspira din doua specialitati culinare si le mixeaza pentru a crea un concept si mai puternic. Rezultatul este uneori surprinzator. Cel mai bun exemplu este "Cronut", o fuziune intre un corn croissant si o gogoasa donut, inventata de patiserul Dominique Ansel si reluata de toate brutariile newyorkeze.
 
Get snob
Se ia un produs culinar simplu si se imburghezeste: pizza devine o mancare cu trufe, buletele de carne sunt prezentate precum burgerii in restaurantele luxoase, iar sandvisurile isi recastiga titlul de noblete cu ajutorul unor ingrediente de calitate. Revansa mancarurilor simple din copilaria noastra este abia la inceput.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a


Cel mai simplu si mai eficient mod de pregatire pentru examen Lucrarea Evaluarea Nationala Culegere de exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a contine o serie de modele de teste care respecta intocmai programa aprobata de Ministerul Educatiei Nationale  au acelasi format cu cel impus de Ministerul Educatiei...

Oferta Speciala
valabila 48h
 
Flash Food 
Mancarea inseamna timp: pentru placere sau mancat "la botul calului", hrana este din ce in ce mai mult o chestiune de timing, raspunzand la nevoi contradictorii. Conceptul Flash Food il depaseste de acum pe cel de fast food, ritmurile vietii si ale consumatiei fiind considerabil accelerate. Nu mai consumam fast food, ci hrana fulger, devorata imediat si la fel de rapid de cumparat.
In definitiv, o anumita contradictie a modelor de consum alimentar revine in actualitate. Consumatorii sunt avizi de noi concepte si de noi experiente. Unele sunt de a consuma in mod extrem de rapid, potolindu-le nevoia de optimizare a timpului. In alte momente, clientul poate decide sa-si aloce un larg segment orar pentru alimentatie. Totul depinde de experienta pe care marcile o vor propune.
 


Tags: alimentatiestatele unitetendintemix&matchget snobflash food

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

3 tendinte in sectorul alimentar american
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016