Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

5 modalitati de a atrage clienti celebri

de
1260 0 23 Mai. 2014
Afaceri de pretutindeni


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Sportivii profesionisti pot deveni o afacere foarte buna conform spuselor lui Jason Abrams, agent imobiliar din Birmingham, Mich. Acesta afirma ca a descoperit dintr-un accident vanzarea proprietatilor catre sportivi. Abrams a primit o sesizare de la un coleg pentru a ajuta un jucator NFL care se muta in Detroit. Mai apoi, a aflat ca acel jucator se muta o data la fiecare sapte ani. Un atlet obisnuit, insa, se muta, in medie, de 5 ori in noua ani. Asa ca a decis sa gaseasca o modalitate prin care sa primeasca mai multi.

Opt ani mai tarziu, Jason avea zeci de case vandute catre clienti celebri, din lumea sportului, precum Derrick Morgan sau Greivis Vasquez. 
Acesta ne impartaseste cinci sfaturi pentru a obtine si a pastra clienti cu profil inalt.
 
1. Trebuie sa cunosti un intermediar. Cand vinzi un produs sau un servicu catre un atlet sau o celebritate, Abrams spune ca e vorba de recomandari. Nu vei primi nimic daca vei merge personal la ei. Stabileste inainte o relatie cu surse de incredere ale clientului. Gaseste, de exemplu, o modalitate de a te conecta cu un agent sau un consultant financiar. Avand acesti oameni pe langa tine, vei avea sanse mult mai mari sa obtii recomandari.
 
2. Stai in jurul gatekeeper-ului. Pentru a aborda surse de incredere ale unui client, va trebui sa gasesti o modalitate sa intri. Abrams spune ca utilizarea social media este mai simpla ca niciodata pentru a gasi conexiuni, dar el crede si in puterea unui apel telefonic.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la matematica clasa a VIII-a


Prin Culegerea de probleme si exercitii copilul tau si matematica vor deveni cei mai buni prieteni Vei spune poate ca ai biblioteca plina ochi de carti si culegeri de matematica din toate timpurile mai de pe vremea ta cand Gheba si Petrica dadeau de furca micilor matematicieni sau mai recente raportate la noile programe...

Oferta Speciala
valabila 48h
 
3. Iesi in evidenta. Atunci cand vinzi un produs cum sunt imobiliarele, lucreaza cu acelasi inventar ca orice alt agent imobiliar, spune Jason. Asta inseamna ca valoarea ta vine prin iesirea in evidenta. Indiferent de industrie, lucreaza la dezvoltarea calificarilor tale si a personalitatii, ne sfatuieste acelasi Jason.
 
4. Spune un memorabil "Multumesc!". Abrams spune ca succesul sau a venit de la doi "Multumesc”. Dupa ce a vandut prima sa proprietate unui jucator de fotbal de la Detriot Lions, a mers in Carolina de Nord si California pentru a le multumi personal consultantului fianciar al jucatorului si agentului. Acesta spune ca nu le-a venit sa creada cine a zburat ca sa le multumeasca. 
 
5. Trebuie sa ai o misiune mai mare. Abrams spune ca avand o preocupare reala pentru clienti este vital pentru afacerea sa. A descoperit ca intre 79 si 83 de procente dintre jucatorii din NFL dau faliment in termen de cinci ani de la iesirea din liga. Acest lucru nu-l afecteaza doar pe jucator, ci ii afecteaza si familia, asa ca a decis sa reduca procentul oferindu-le acestora o consiliere financiara buna.
 
Pentru Jason Abrams aceasta nu este doar o simpla vanzare, ci este un mod de a deveni o parte de incredere din echipa clientilor sai. Prin acest mod ii ajuta si pe ei sa isi revina financiar sau sa isi gaseasca o casa, dar se ajuta si pe sine prin castigarea unor bani, dar si prin crearea unor legaturi frumoase cu jucatorii.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afacericlienticlienti celebrisfaturi

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

5 modalitati de a atrage clienti celebri
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Idei de afaceri pe care mizeaza cei din Occident

de Florin P. Amariei
12 Iul 2018
In anul 2018 totul pare a fi dominat de un avans tehnologic cat mai rapid si puternic sau de dezvoltarea inteligentei artificiale, insa sunt si alte...

5 idei de afaceri care au adus cel putin 100 de milioane de dolari

de Florin P. Amariei
07 Iun 2018
Primele nume care ne vin in cap atunci cand ne gandim afaceri de succes sunt Bill Gates sau Steve Jobs. Ca sa transformi o idee in bani iti trebuie...

Profructta vizeaza o cifra de afaceri de 400.000 euro in 2018

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Compania Premium Fruct, care administreaza brandul Profructta, a inceput productia de sucuri bio in urma cerintelor pietei pentru alimente organice,...

7 intrebari la care sa raspunzi daca iti doresti internationalizarea afacerii

de Idei De Afaceri
04 Dec 2017
Sunt IMM-urile romanesti pregatite sa devina internationale? O companie de educatie antreprenoriala, Elite Business Women, promoveaza deja de doi ani...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016