Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cat conteaza gradul de familiarizare a consumatorilor cu produsul sau serviciul oferit?

de
5666 0 16 Feb. 2016
Afaceri de pretutindeni


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Uneori, este posibila crearea unei cereri pentru un nou produs, dar, in general, acesta reprezinta un obiectiv greu de atins.

Iata doua exemplificari pentru ambele situatii! Ron era un intreprinzator plin de initiativa si de idei noi. In timpul unei vacante petrecute in Caraibe, el si sotia sa s-au indragostit pur si simplu de fructele tropicale care le-au fost servite in restaurantele de acolo. 

Astfel, Ron s-a intrebat de ce oare aromele fructelor exotice nu sunt vandute in bacanii alaturi de esentele de vanilie sau lamaie.

Hotarat sa compenseze aceasta lipsa, el a inceput sa produca concentrate de guava si mango, pe care le-a distribuit in cateva bacanii. Dar, in ciuda calitatii produselor si al ambalajului placut, acestea nu se vindeau.

Oamenii erau obisnuiti sa cumpere extract de vanilie, lamaie, rom si alte arome traditionale, iar ideea unor esente de fructe tropicale era prea noua pentru gustul lor.

Si cum Ron nu dispunea de resursele financiare necesare unei campanii publicitare pe scara larga, care sa demonstreze calitatile produsului si sa educe gustul consumatorilor, afacerea a murit inca din faza incipienta.

Exista si cazul unei cereri potentiale pentru un produs necunoscut, caz ilustrat de lansarea pe piata americana a unui gadget ieftin si putin pretentios: zmeul de hartie.

Timp de aproape 50 de ani, toti copiii din Statele Unite s-au jucat cu zmeele marca “High Flyer”, carora li se atasau cozi din carpe.

Produsul era unic pe piata si nu parea sa existe cerere pentru un nou articol. Apoi, au aparut variante mai sofisticate, mai rezistente, mai scumpe, dar si mai amuzante.

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2018
Lavanda: cultura profitabila in 2018

Vezi detalii




Noile zmee au doua aripi mobile si pot face o multitudine de acrobatii. Oamenii le-au vazut zburand, au dorit sa incerce si ei si astfel a aparut noua clasa de consumatori, caci utilizatorii acestei jucarii nu mai sunt copiii, ci parintii lor.




Tags: consumatoriproduse noiprodus unic

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cat conteaza gradul de familiarizare a consumatorilor cu produsul sau serviciul oferit?
Rating:
Nota: 4.5 din 5 - 2 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna , rog detalii pe sichetnicu@yahoo.com.Merci  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016