Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

"M"-ul de aur al succesului

de
1247 0 21 Mai. 2014
Afaceri de pretutindeni


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Cand Ray Kroc a cumparat prima sa franciza McDonald`s in Illinois, nimeni nu si-ar fi putut imagina ca va transforma umilul drive-in cu hamburgeri intr-una dintre cele mai cunoscute si puternice companii din lume. Acum prezenta in peste 115 tari, McDonald`s este o marca internationala care serveste mai mult de 60 de milioane de oameni in fiecare zi. Nu-i deloc rau pentru un comis-voiajor transformat in regele hamburgerilor. Cunostintele sale de marketing si stilul tenace de a face afaceri l-au ajutat sa creeze un fenomen global care inca se dezvolta si se extinde.


El a inventat productia de hrana in linie de fabricatie si le-a dat astfel oamenilor mese rapide si usor de facut, la preturi bune. Si-a facut cunoscuta marca atat copiilor, cat si familiilor acestora, cu ajutorul unor personaje precum Ronald McDonald si Grimace. 
 
A construit restaurante de unde clientii isi puteau lua cina fara sa coboare din masina, pe drumul de la serviciu spre casa. A satisfacut o nevoie si dorinta pe care oamenii o aveau de a economisi timp si a-si lua de mancare usor si rapid. A creat restaurante cu locuri de joaca si a introdus jocuri si jucarii pe langa cartofii prajiti si hamburgerii din acum faimoasele Happy Meals. 
 
Ray Kroc a transformat un hamburger intr-o afacere de mai multe miliarde de dolari, o afacere care inca merge foarte bine si astazi, iar acest om a fost un comis-voiajor care a vazut o oportunitate si a profitat de ea. Tu ce poti face? Stilul sau antreprenorial si apetitul vorace pentru mai mult, mai mare, mai bine a dus al formarea celui mai mare lant de restaurante din lume, desi operatiunea in sine e uimitor de simpla si de uniforma. A luat o idee, a gasit o metoda de a o multiplica si reproduce in jurul lumii si a facut o avere schimband peisajul cultural al Americii pentru totdeauna. 
 
Succesul sau nu s-a nascut dintr-o scoala de marketing sau de afaceri. A inceput modest, dar a avut mereu talentul de a-i convinge pe oameni sa cumpere lucruri. Aceasta este o calitate pe care multi antreprenori o au si ii poti urma modelul si sa te bucuri de propriul succes daca esti dispus sa visezi la mai mult si sa profiti de ocazie cand e in fata ta. 
Succesul lui Kroc este un exemplu clasic de sincronizare perfecta. Daca nu si-ar fi luat franciza cu pricina cand a facut-o, intr-un moment cand putine alte companii faceau asta, sunt sanse destul de mari sa nu fi avut un asemenea succes. 
 
Orice ocazie are un timp limitat in care ramane "pe raft", poti sa fii primul care o ia sau sa aduni faramiturile, la sfarsit. Poti sa faci bani si sa ai succes la aproape orice. In ceea ce-l priveste pe Ray Kroc, McDonald’s a fost doar produsul, vehiculul pe care l-a lansat catre un super-succes. Este un testament pentru oricine vrea sa vanda ceva. Nu trebuie prea mult ca sa transformi un produs intr-un fenomen: trebuie sa ai un timing bun si sa te axezi pe vanzare.  El a dat peste McDonald’s dupa ce vanduse multe alte lucruri. Poate trebuie sa experimentezi cu diferite produse inainte sa dai si tu de aur. Lectia este ca trebuie sa fii constient de importanta timingului si ca trebuie sa te avanti in ceva atunci cand e momentul.
 

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii



Sursa: income.com 
 


Tags: afaceriafaceri de succesfrancizamcdonald`sray kroc

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

"M"-ul de aur al succesului
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

5 idei de afaceri care au adus cel putin 100 de milioane de dolari

de Florin P. Amariei
07 Iun 2018
Primele nume care ne vin in cap atunci cand ne gandim afaceri de succes sunt Bill Gates sau Steve Jobs. Ca sa transformi o idee in bani iti trebuie...

Profructta vizeaza o cifra de afaceri de 400.000 euro in 2018

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Compania Premium Fruct, care administreaza brandul Profructta, a inceput productia de sucuri bio in urma cerintelor pietei pentru alimente organice,...

7 intrebari la care sa raspunzi daca iti doresti internationalizarea afacerii

de Idei De Afaceri
04 Dec 2017
Sunt IMM-urile romanesti pregatite sa devina internationale? O companie de educatie antreprenoriala, Elite Business Women, promoveaza deja de doi ani...

Afaceri globale: aproape 90% dintre antreprenori sunt increzatori in perspectivele lor de crestere

de Idei De Afaceri
12 Iun 2017
Potrivit raportului EY Growth Barometer realizat pe baza unui sondaj derulat in randul a 2.340 executivi din companii de dimensiuni medii din 30 de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna , rog detalii pe sichetnicu@yahoo.com.Merci  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016