Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

"M"-ul de aur al succesului

de Andrioae Ruxandra 21 Mai. 2014 2762
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cand Ray Kroc a cumparat prima sa franciza McDonald`s in Illinois, nimeni nu si-ar fi putut imagina ca va transforma umilul drive-in cu hamburgeri intr-una dintre cele mai cunoscute si puternice companii din lume. Acum prezenta in peste 115 tari, McDonald`s este o marca internationala care serveste mai mult de 60 de milioane de oameni in fiecare zi. Nu-i deloc rau pentru un comis-voiajor transformat in regele hamburgerilor. Cunostintele sale de marketing si stilul tenace de a face afaceri l-au ajutat sa creeze un fenomen global care inca se dezvolta si se extinde.

El a inventat productia de hrana in linie de fabricatie si le-a dat astfel oamenilor mese rapide si usor de facut, la preturi bune. Si-a facut cunoscuta marca atat copiilor, cat si familiilor acestora, cu ajutorul unor personaje precum Ronald McDonald si Grimace. 
 
A construit restaurante de unde clientii isi puteau lua cina fara sa coboare din masina, pe drumul de la serviciu spre casa. A satisfacut o nevoie si dorinta pe care oamenii o aveau de a economisi timp si a-si lua de mancare usor si rapid. A creat restaurante cu locuri de joaca si a introdus jocuri si jucarii pe langa cartofii prajiti si hamburgerii din acum faimoasele Happy Meals. 
 
Ray Kroc a transformat un hamburger intr-o afacere de mai multe miliarde de dolari, o afacere care inca merge foarte bine si astazi, iar acest om a fost un comis-voiajor care a vazut o oportunitate si a profitat de ea. Tu ce poti face? Stilul sau antreprenorial si apetitul vorace pentru mai mult, mai mare, mai bine a dus al formarea celui mai mare lant de restaurante din lume, desi operatiunea in sine e uimitor de simpla si de uniforma. A luat o idee, a gasit o metoda de a o multiplica si reproduce in jurul lumii si a facut o avere schimband peisajul cultural al Americii pentru totdeauna. 
 
Succesul sau nu s-a nascut dintr-o scoala de marketing sau de afaceri. A inceput modest, dar a avut mereu talentul de a-i convinge pe oameni sa cumpere lucruri. Aceasta este o calitate pe care multi antreprenori o au si ii poti urma modelul si sa te bucuri de propriul succes daca esti dispus sa visezi la mai mult si sa profiti de ocazie cand e in fata ta. 
Succesul lui Kroc este un exemplu clasic de sincronizare perfecta. Daca nu si-ar fi luat franciza cu pricina cand a facut-o, intr-un moment cand putine alte companii faceau asta, sunt sanse destul de mari sa nu fi avut un asemenea succes. 
 
Orice ocazie are un timp limitat in care ramane "pe raft", poti sa fii primul care o ia sau sa aduni faramiturile, la sfarsit. Poti sa faci bani si sa ai succes la aproape orice. In ceea ce-l priveste pe Ray Kroc, McDonald’s a fost doar produsul, vehiculul pe care l-a lansat catre un super-succes. Este un testament pentru oricine vrea sa vanda ceva. Nu trebuie prea mult ca sa transformi un produs intr-un fenomen: trebuie sa ai un timing bun si sa te axezi pe vanzare.  El a dat peste McDonald’s dupa ce vanduse multe alte lucruri. Poate trebuie sa experimentezi cu diferite produse inainte sa dai si tu de aur. Lectia este ca trebuie sa fii constient de importanta timingului si ca trebuie sa te avanti in ceva atunci cand e momentul.
 
Sursa: income.com 
 


Tags: afaceriafaceri de succesfrancizamcdonald`sray kroc

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Loteria Romana cauta parteneri de afaceri

de Florin Amariei
06 Ian 2022
Loteria Romana incearca sa intre intr-un nou domeniu si isi cauta parteneri de afaceri. Iata despre ce este vorba! CNLR organizeaza si...

Anul 2020 a insemnat pierderi de 1,7% pentru afaceri

de Florin Amariei
18 Iun 2021
Efectele pandemiei pot fi acum analizate si datele releva ca au fost inregistrate pierderi de numai 1,7% in 2020. Profitul, culmea, a crescut!...

CNCAV: Afacerile sustin campania de vaccinare la nivel national

de Florin Amariei
28 Apr 2021
Vicepresedintele CNCAV spune ca afacerile din Romania sustin campania de vaccinare desfasurata la nivel national prin initiative private menite a...

Raport. Peste 70% din afaceri, afectate de pandemie

de Florin Amariei
06 Apr 2021
Un raport PwC efectuat la nivel global arata ca peste 70% din afaceri au fost afectate de pandemie, dar exista si o veste buna: severitatea...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]