Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Povestea covrigariei care face peste 600 de milioane de dolari pe an

de Victor Oancea 16 Iul. 2011 4787
5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

O covrigarie din SUA a reusit sa intre in lista afacerilor de succes a publicatiei Forbes de nenumarate ori. Gerry Shreiber, fondatorul companiei, a inceput sa puna bazele acestei afaceri in 1971, in urma unei conversatii cu un vanzator. Acesta i-a spus viitorului magnat despre o companie de covrigi care tocmai daduse faliment. Gerry a cumparat fabrica si s-a pus pe treaba cu cea mai mare seriozitate.

Nu este un lucru simplu sa pornesti o afacere asemanatoare pe urmele alteia care tocmai s-a dovedit un esec veritabil. Gerry Shreiber, totusi, a reusit sa isi transforme afacerea de vis in realitate si acum da lectii multor antreprenori din lumea intreaga.

Gerry Shreiber a devenit tatic la 18 ani, s-a lasat de scoala si mai departe, a aparut covrigaria care i-a adus miliarde de dolari de-a lungul timpului. Pentru suma de $72.000, Shreiber a cumparat fabricuta de covrigi, vechiul echipament si si-a inceput afacerea cu un efectiv de 8 membri ai personalului.

Visul sau si ideea de baza a afacerii a fost infiintarea unei covrigarii in care produsele sa fie atinse cat mai putin de mainile manipulatorilor, precum si marirea popularitatii pentru un produs necunoscut pentru americani. Acestia nu stiau prea multe despre existenta covrigilor moi si mari. Covrigii cunoscuti erau cei mici, crocanti si sarati.

Gerry a inceput sa isi promoveze produsele in cadrul stadioanelor de baseball. Curand, popularitatea covrigilor a crescut si afacerea a inceput sa dea roade in ritm crescut.

La fabrica din Pensauken, covrigaria J&J coace circa 2 milioane de covrigi zilnic. Gerry a implementat un sistem no-touch si manipularea automata a covrigilor pentru un nivel sporit al igienei si pentru minimalizarea efortului depus de angajati.

Gerry Shreiber a reusit sa isi deschida 144 de covrigarii si ajuns in lista publicatiilor de afaceri de nenumarate ori. Compania sa este in expansiune, a achizitionat deja cateva mici firme de produse anexe si are planuri mari pentru viitor.




Tags: gerry shreibercovrigarie de succescovrigarie

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]