Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Un buldog a inspirat o femeie pentru o afacere de 50 de milioane de dolari

de Alexandra Popescu 01 Iun. 2014 4362
5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In urma cu 14 ani, buldogul iubit al lui Carol Gardner, Zelda, a ajutat la transformarea vietii ei. Acesta nu numai ca a devenit un prieten desavarsit atunci cand avea cea mai mare nevoie de unul, ci a si ajutat-o pe Gardner sa creeze o afacere care a fost evaluata la 50 de milioane de dolari.

 
La varsta de 52 de ani, aceasta a obtinut un divort si avea datorii serioase. La acel moment, avocatul ei i-a spus ca ori se duce la un terapeut, ori isi cumpara un caine; cea din urma varianta i s-a parut mai buna, mai ales ca isi dorea un buldog englez. Asa a aparut Zelda. 
 
Dupa ce un prieten i-a sugerat lui Gardner sa o inscrie pe Zelda la concursul lor de felicitari de Craciun in magazinul de animale din Oregon, aceasta a luat o imagine a catelului in cada din baie purtand o caciula de Mos Craciun si a castigat, ulterior, 18 kilograme de mancare pentru caini pe luna pentru un an. In acest fel, Gardner a avut o revelatie. 
 
I-a venit ideea de a face o linie de felicitari. A cercetat piata si a gasit ca doar 15% au fost formate din companii mici, dintre care cele mai multe nu au reusit. In acest fel, si-a propus sa afle de ce s-a intamplat acest lucru si a descoperit, in cele din urma, ca toate aratau la fel. Nimeni nu a folosit un caine din viata reala si nimeni nu a dat un nume cainelui. Nu a existat niciun caine care sa fie brandul industriei de felicitari.
 
Un alt lucru important observat de Gardner a fost cel ca toate felicitarile s-au concentrat pe ocazii, Craciun, Halloween, zile de nastere, dar nu au existat felicitari care sa fie de distractie, facute tocmai pentru a produce zambete. Cu acest lucru a fost creat ZeldaWisdom, care avea carti, felicitari si calendare, iar cateva din liniile sale de afacere au fost create.
 
Gardner sustine ca a adaugat intelepciune, gandindu-se ca fiecare felicitare trebuie sa aiba cate o bucata din aceasta, mai ales ca Zelda este un caine inteligent si s-a gandit sa ofere oamenilor motivatie. 
Un exemplu al uneia dintre fraze este: "vremurile grele nu dureaza, insa oamenii duri o fac". 
 
Gardner stia ca trebuie sa faca totul real si, fara niciun capital, a decis sa angajeze doua persoane despre care a crezut ca vor fi esentiale companiei: cel mai bun fotograf pe care il stia de ani de zile in industria publicitatii si cel mai bun PR cu care a lucrat, de care avea nevoie ca ZeldaWisdom sa creasca si sa functioneze. 
Le-a dat o bucata din afacerea ei, dupa ofertele cu American Greating si Hallmark, un spot la Oprah, Good Morning America si The Martha Stewart Show - trei sunt inca parteneri.
 
Gardner spune ca formula succesului are trei parti: trebuie sa fii indraznet, trebuie sa fii diferit si, cel mai important, trebuie sa fii inteligent.
 
Cand s-au dus pentru prima oara la un spectacol stationar la New York, la Javits Center, au vazut toate topurile cainilor de la etajul principal. Apoi s-au dus si au vazut marea concurenta de afaceri mici. 
La inceput, s-au gandit ca au facut o greseala, insa mai apoi au vazut ca toate cabinele erau similare, in culori pastel, iar ei erau doar in alb si negru. Au instalat un monitor pentru a arata toata presa in care au aparut deja si au luat o pagina intreaga in catalogul show-ului in care aparea Zelda imbracata ca o albina si care spunea "de ce sa fii normal?". Acest lucru a atras atentia tuturor, inclusiv companiilor mari, fiind exact ceea ce isi doreau, pentru ca stiau din timp ca afacerile mici nu puteau face asta singure si au vrut sa licentieze produsul lor si in afara.
 
In prezent, Gardner sustine ca prietenia Zeldei i-a imbogatit viata si a ajutat-o in multe alte moduri.
 


Tags: afaceriafaceri de succesantreprenoriafaceri miciafaceri felicitari

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Loteria Romana cauta parteneri de afaceri

de Florin Amariei
06 Ian 2022
Loteria Romana incearca sa intre intr-un nou domeniu si isi cauta parteneri de afaceri. Iata despre ce este vorba! CNLR organizeaza si...

Anul 2020 a insemnat pierderi de 1,7% pentru afaceri

de Florin Amariei
18 Iun 2021
Efectele pandemiei pot fi acum analizate si datele releva ca au fost inregistrate pierderi de numai 1,7% in 2020. Profitul, culmea, a crescut!...

CNCAV: Afacerile sustin campania de vaccinare la nivel national

de Florin Amariei
28 Apr 2021
Vicepresedintele CNCAV spune ca afacerile din Romania sustin campania de vaccinare desfasurata la nivel national prin initiative private menite a...

Raport. Peste 70% din afaceri, afectate de pandemie

de Florin Amariei
06 Apr 2021
Un raport PwC efectuat la nivel global arata ca peste 70% din afaceri au fost afectate de pandemie, dar exista si o veste buna: severitatea...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]