Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 modalitati de a atrage clienti celebri

de Alexandra Popescu 23 Mai. 2014 2930
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Sportivii profesionisti pot deveni o afacere foarte buna conform spuselor lui Jason Abrams, agent imobiliar din Birmingham, Mich. Acesta afirma ca a descoperit dintr-un accident vanzarea proprietatilor catre sportivi. Abrams a primit o sesizare de la un coleg pentru a ajuta un jucator NFL care se muta in Detroit. Mai apoi, a aflat ca acel jucator se muta o data la fiecare sapte ani. Un atlet obisnuit, insa, se muta, in medie, de 5 ori in noua ani. Asa ca a decis sa gaseasca o modalitate prin care sa primeasca mai multi.

Opt ani mai tarziu, Jason avea zeci de case vandute catre clienti celebri, din lumea sportului, precum Derrick Morgan sau Greivis Vasquez. 
Acesta ne impartaseste cinci sfaturi pentru a obtine si a pastra clienti cu profil inalt.
 
1. Trebuie sa cunosti un intermediar. Cand vinzi un produs sau un servicu catre un atlet sau o celebritate, Abrams spune ca e vorba de recomandari. Nu vei primi nimic daca vei merge personal la ei. Stabileste inainte o relatie cu surse de incredere ale clientului. Gaseste, de exemplu, o modalitate de a te conecta cu un agent sau un consultant financiar. Avand acesti oameni pe langa tine, vei avea sanse mult mai mari sa obtii recomandari.
 
2. Stai in jurul gatekeeper-ului. Pentru a aborda surse de incredere ale unui client, va trebui sa gasesti o modalitate sa intri. Abrams spune ca utilizarea social media este mai simpla ca niciodata pentru a gasi conexiuni, dar el crede si in puterea unui apel telefonic.
 
3. Iesi in evidenta. Atunci cand vinzi un produs cum sunt imobiliarele, lucreaza cu acelasi inventar ca orice alt agent imobiliar, spune Jason. Asta inseamna ca valoarea ta vine prin iesirea in evidenta. Indiferent de industrie, lucreaza la dezvoltarea calificarilor tale si a personalitatii, ne sfatuieste acelasi Jason.
 
4. Spune un memorabil "Multumesc!". Abrams spune ca succesul sau a venit de la doi "Multumesc”. Dupa ce a vandut prima sa proprietate unui jucator de fotbal de la Detriot Lions, a mers in Carolina de Nord si California pentru a le multumi personal consultantului fianciar al jucatorului si agentului. Acesta spune ca nu le-a venit sa creada cine a zburat ca sa le multumeasca. 
 
5. Trebuie sa ai o misiune mai mare. Abrams spune ca avand o preocupare reala pentru clienti este vital pentru afacerea sa. A descoperit ca intre 79 si 83 de procente dintre jucatorii din NFL dau faliment in termen de cinci ani de la iesirea din liga. Acest lucru nu-l afecteaza doar pe jucator, ci ii afecteaza si familia, asa ca a decis sa reduca procentul oferindu-le acestora o consiliere financiara buna.
 
Pentru Jason Abrams aceasta nu este doar o simpla vanzare, ci este un mod de a deveni o parte de incredere din echipa clientilor sai. Prin acest mod ii ajuta si pe ei sa isi revina financiar sau sa isi gaseasca o casa, dar se ajuta si pe sine prin castigarea unor bani, dar si prin crearea unor legaturi frumoase cu jucatorii.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afacericlienticlienti celebrisfaturi

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Loteria Romana cauta parteneri de afaceri

de Florin Amariei
06 Ian 2022
Loteria Romana incearca sa intre intr-un nou domeniu si isi cauta parteneri de afaceri. Iata despre ce este vorba! CNLR organizeaza si...

Anul 2020 a insemnat pierderi de 1,7% pentru afaceri

de Florin Amariei
18 Iun 2021
Efectele pandemiei pot fi acum analizate si datele releva ca au fost inregistrate pierderi de numai 1,7% in 2020. Profitul, culmea, a crescut!...

CNCAV: Afacerile sustin campania de vaccinare la nivel national

de Florin Amariei
28 Apr 2021
Vicepresedintele CNCAV spune ca afacerile din Romania sustin campania de vaccinare desfasurata la nivel national prin initiative private menite a...

Raport. Peste 70% din afaceri, afectate de pandemie

de Florin Amariei
06 Apr 2021
Un raport PwC efectuat la nivel global arata ca peste 70% din afaceri au fost afectate de pandemie, dar exista si o veste buna: severitatea...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]