Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cafeaua marca Marley, o afacere de familie

de Andrioae Ruxandra 18 Apr. 2014 2490
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

If love have a taste, it`s Marley coffee! Acesta este motto-ul lui Rohan Marley, fiul regelui muzicii reggae, Bob Marley. Afacerea a fost intemeiata in memoria tatalui sau si calitatea cafelei este destinata celor care vor nu doar sa bea cafea, ci s-o guste. Acest demers s-a dezvoltat de-a lungul coastei Statelor Unite inca din anul 2009 si pare ca a reusit sa puna in lumina ideea de unitate a familiei Marley, care, asa cum stim, are un arbore genealogic destul de generos.

Povestea brandului cafelei Marley isi are radacinile undeva in Jamaica, avand in vedere ca radacinile familiei s-au sudat la fermele de cultivare a cafelei. Acest nou brand de cafea isi asigura calitatea prin faptul ca boabele nu contin pesticide si nici fertilizatori. Sunt, asadar, boabe de cafea organica, prelucrate cu grija de membrii comunitatii jamaicane. 
 
Este stiut faptul ca familia Marley a creat organizatia intitulata 1Love Foundation, destinata educatiei si sanatatii prin utilizarea alimentelor bio. Prelucrarea cafelei a reprezentat un ajutor dat jamaicanilor saraci care nu aveau loc de munca. Rohan Marley a sustinut ideea de implicare totala in orice domeniu ai vrea sa iti incepi afacerea. El este, de asemenea, adeptul conceptului “hard work and dedication”, pentru ca nimic nu este simplu daca vrei sa deschizi o cale. A avea o ferma nu reprezinta intotdeauna grija productiei, ci si a longevitatii. 
 
Concurenta care trebuie luata in seama, avand in vedere deschiderea unei afaceri, nu a fost grija lui Rohan. Faptul ca originile familiei Marley sunt strans legate de pamant si de ferma, acest lucru a constituit baza conceptului brandului cafelei, si nu concurenta.
 
Ideea afacerii a fost intoarcerea la natura si la umanitate, asa cum isi dorea, de fapt, Bob Marley, sa revina la ferma dupa ce si-ar fi incheiat cariera muzicala. Avand ferme partenere din Africa, America Centrala si de Sud, brandul familiei Marley a devenit cea mai vanduta cafea din America in mai putin de un an de la aparitia pe piata. Faima numelui a fost un factor declansator al lansarii brandului cafelei, insa aceasta afacere de familie a luat nastere cu pasi mici si siguri, pastrand conceptul bio, propovaduit de Bob Marley de-a lungul vremii. Rohan a reusit sa implineasca, intr-un fel ingenios, visul tatalui sau.
 
Sursa: money.cnn.com


Tags: cafeaafacere cafeabob marleycafea marley

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]