Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ce inseamna astazi Starbucks?

de
4328 0 02 Oct. 2011
Afaceri de pretutindeni


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.75
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

O afacere de 5,3 miliarde de dolari, prezenta in 50 de tari, caracterizata prin cererea mare de cafea de calitate. La nivelul anului 2004, existau in lume 8.337 de cafenele Starbucks, 75% din acestea fiind deschise in America.

Aproximativ 30 de milioane de clienti intra in cafenelele Starbucks in fiecare saptamana. Inca de la inceputuri, Starbucks a investit sume infime in publicitate. A preferat in schimb sa se promoveze cu fiecare cana de cafea, bauta de fiecare client, beneficiind de reclama verbala.

In 1991, Starbucks a demarat programul CARE, ce urmareste investitii umanitare in tarile din lumea a treia, de unde compania procura cafea. Astfel, prin CARE vor fi initiate programe in educatie, sanatate si actiuni umanitare. Fundatia Starbucks a fost infiintata in 1997 si urmareste dezvoltarea comunitatii locale in domeniul artei, educatiei si sustinerea artistilor independenti.

Hoover Online listeaza 3 mari companii care se “bat” cu Starbucks, plus alte 21 de branduri. Caribou Coffee detine 290 de cafenele in 9 state din America, Dietrich Coffee 515 cafenele in America si 13 in afara acesteia, iar Dunkin’ Brands 12.000 de locatii, inclusiv Dunkin’ Donuts, Baskin Robins si Togo’s. In Asia, Starbucks are 5 competitori puternici: Spinelli Coffee Company, Suntec Dome Holdings, Coffee Club, Cofee Connection, Burke’s Coffee. Un alt concurent este Java the Hut, care vinde online boabe de cafea si echipamente pentru cafenele.

Peter Maslen, presedintele Starbucks Coffee International, face o afirmatie linistitoare: “E foarte usor sa copiezi in mod superficial un brand, locul material si atmosfera. Mai greu este sa depasesti un numar de 5 cafenele. Cel mai important aspect este cel legat de dispozitia oamenilor, de cum se simt. E o contradictie de termeni-intimitate la scara larga. Starbucks e o marca foarte intima”.

In Romania, Starbucks mai are de lucru, pentru a putea ajunge si intrece gigantul Turabo Café, care are peste 30 de locatii deschise in toata tara.

Deschideti-va o cafenea cu ajutorul ghidului ce va ofera informatii utile in acest domeniu!

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii







Tags: cafeneastarbucksstarbucks romaniabrand

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Ce inseamna astazi Starbucks?
Rating:
Nota: 4.75 din 2 voturi

Articole conexe

Mibrandt Vineyards, afacere dezvoltata cu ajutorul informatiilor de la clienti

de Alexandra Popescu
23 Apr 2014
Serile cu prietenii cand beti vin si petreceti pana dimineata se lasa, de cele mai multe ori, cu mahmureala a doua zi. Insa, vi s-a intamplat...

Starbucks deschide primul magazin de sucuri naturale, Evolution Fresh!

de Adela Simonescu
20 Mar 2012
Starbucks are planuri mari si spera sa intre pe piata alimentatiei sanatoase, naturale, o industrie evaluata la cca 50 de miliarde de dolari. Primul...

Primul concept store Starbucks se deschide in Amsterdam

de Maria Nicutar
09 Mar 2012
Faimosul lant de cafenele Starbucks isi deschide primul concept store in Europa, in Amsterdam. Concept store-ul devine, astfel, cea mai mare unitate...

Ogomo, brand de succes intre originalitate si functionalitate de top

de Maria Nicutar
08 Ian 2012
Afacerile profitabile, brandurile de succes, ideile de afaceri geniale trebuie sa aiba cateva elemente in comun: trebuie sa fie originale si, totusi,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton