Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Lasermonks - Afacerea de milioane a calugarilor catolici

de Maria Nicutar 21 Iun. 2011 3780
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Afacerea calugarilor apartinand de ordinul cistercian, un ordin catolic, din Sparta, Wisconsin, a facut turul lumii datorita popularitatii sale. Calugarii comercializau cerneala si cartuse de cerneala pentru imprimante si varsau profiturile inapoi in cadrul comunitatii din care faceau parte si in sustinerea activitatilor caritabile.

Pe 6 mai 2011, website-ul lor spunea deja ca nu mai sunt in afaceri si isi directionau clientii doritori sa dea comenzi catre un alt website, asigurandu-i pe cei care le asteptau pe cele deja facute ca vor fi contactati pe e-mail.

Deja exista multe pareri de rau legate de aceasta iesire din afaceri. Clientii erau multumiti de produsele primite si numeroase asociatii se bucurau de ajutorul primit din partea calugarilor inventivi de-a lungul a 10 ani de existenta.

Afacerea a pornit cu ajutorul a doua femei de afaceri:Sarah Caniglia si Cindy Griffith. Acestea au studiat modul de viata si credintele calugarilor si pe baza rezultatelor au pus la cale un plan de afaceri maret. Curand, afacerea a incasat vanzari in valoare de 10 milioane de dolari. Cele doua au publicat si o carte pe aceasta tema.

Regula de baza care a sustinut aceasta afacere a fost returnarea profiturilor in scop caritabil si catre comunitatea in care se afla manastirea. Prin accentul pus pe caracterul caritabil al afacerii, nevoia de marketing si de advertising s-a redus, costurile pentru functionarea afacerii fiind minime.

Afacerea Lasermonks nu a fost conceputa ca una competitiva, ci ca una care se dorea folositoare nevoilor celor neajutorati. Preturile de comercializare nu erau cele mai mici de pe piata, iar calitatea produselor se ridica la standarde inalte. Cu toate acestea, afacerea calugarilor nu s-a angajat in competitii contra pret.

Clientii erau multumiti de faptul ca primeau produsele de care aveau nevoie si experiementau, in acelasi timp, un sentiment placut ca ajuta prin decizia lor de achizitionare. Aceasta a fost diferenta care i-a propulsat pe calugari in randul marilor competitori si care a dus la o situatie de castig atat pentru comunitate cat si pentru clientii lor.




Tags: lasermonksafacerea lasermonks

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]