Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Adevarul despre social media: blog, Twitter si fan page-urile chiar ajuta?

de
1899 1 04 Mai. 2011
Afaceri online


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

De ceva vreme au inceput sa se nasca mai multe dezbateri cu privire la eficienta fenomenului de social media. Sunt multe argumente de ambele parti, dar un lucru e sigur: intre cei care se folosesc de instrumentele social media si cei care le discrediteaza ramane o distanta foarte mare. Un studiu recent arata ca mai mult de jumatate dintre respondenti considera ca reteaua Facebook este "extrem" sau "destul de" eficienta. Un procent mai mic a vazut LinkedIn-ul aproape la fel de eficient, iar 35% au considerat ca Twitter-ul ofera rezultate multumitoare.

Se pare ca succesul oferit de social media poate fi obtinut doar daca antreprenorii devin activi in cadrul retelelor pe care le considera ca fiind cele mai eficiente. Nu te poti astepta ca o astfel de platforma sa functioneze doar pentru ca ti-ai completat profilul. Pentru ca beneficiile sa fie vizibile, trebuie sa interactionezi permanent cu clientii prin intermediul acestor site-uri.

Trateaza social media tot asa cum ai actiona in cazuri din viata reala. Gandeste-te la urmatorul exemplu: daca mergi la o conferinta in domeniu, stai intr-un colt si nu pui nicio intrebare, ai avut vreun beneficiu in urma participarii? Probabil nu, pentru ca nu ai fost activ. Asa ca acelasi lucru se intampla si in social media, daca doar iti completezi profilul, dar esti inactiv, nu o sa te poti bucura de avantajele instrumentelor de comunicare aferente.

Asa ca fa-ti timp in fiecare zi pentru a participa activ prin diferitele strategii media. Daca te decizi sa-ti faci un blog pentru afacerea ta, actualizeaza-l in mod periodic si ai grija ca informatiile sa fie noi si relevante. Gandeste-te ca blogul tau trebuie sa ii faca pe cititorii tai sa isi doreasca sa revina si a doua zi ca sa citeasca mai mult.

Adopta o atitudine personala pentru ca trebuie sa te apropii de clientii tai. Poti sa le raspunzi clientilor si cu ajutorul platformei Twitter, iar asta ii va atrage pentru ca este mult mai placut decat sa obtina aceleasi informatii sunand la "Serviciu clienti".

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii




In cele din urma, intrebarea este daca social media functioneaza pentru afacerile mici sau nu. Totul depinde de cat de eficient lucreaza companiile cu aceste instrumente. La fel ca oricare alte strategii de marketing, trebuie sa iti stabilesti obiective si sa lucrezi in mod sustinut pentru a fi rasplatit cum se cuvine.


Tags: afaceri onlinestrategii de marketingafaceri miciclienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Adevarul despre social media: blog, Twitter si fan page-urile chiar ajuta?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

3 idei de afaceri online care pot fi lansate rapid

de Florin P. Amariei
06 Iun 2018
Stim ca e nevoie de bani pentru a face bani, insa daca ai reusit sa pui ceva deoparte pana acum si vrei sa intri in lumea antreprenoriatului online,...

Invata sa faci bani pe Internet! Top 5 afaceri online pe care le poti incepe in 2018

de Stanciu Ioana
19 Ian 2017
Mediul online a explodat in ultimii zece ani, oferind numeroase oportunitati de afaceri. Dar, la fel ca oricare alt domeniu, nu toate afacerile...

Noua aplicatie prin care antreprenorii cu afaceri mici isi pot realiza singuri clipuri de promovare

de Idei De Afaceri
24 Iun 2016
YouTube a lansat trei produse de creare a reclamelor video destinate. in primul rand. celor cu afaceri mici, "fie ca e vorba despre o frizerie sau de...

Cum sa faci afaceri online in domeniul marketingului afiliat?

de Codrina Laiu
12 Ian 2016
In ultimul timp am asistat la o explozie a magazinelor on-line si pe piata din Romania. Magazinele on-line vand diferite produse sau...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii1 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
dama cristian 2011-05-07 12:21:40
e deja demonstrat statistic ca social media(facebook) in SUA aduce clienti in proportie de 5 % in comparatie cu celalalte medii de comunicare....

NU cred ca tine de cat de eficient lucrezi cu un astfel de instrument, de ex facebook...tine de stabilirea de la bun inceput a impactului real pe care il poate avea asupra afacerii folosirea unui astfel de instrument...si cum din pacate, facebook in mediul de business, dupa parerile unor asazisi experti subiectivi este cea mai ...incredibila si nemaintalnita unealta din cate exista....si care va revolutiona..etc....s-a ajuns la o supraevaluare a acestui canal, precum piata imobiliara in urma cu cativa ani....platim preturi mari pentru ceva care nu are de fapt valoarea respectiva....

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016