Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Ce isi doresc clientii cand trebuie sa returneze un produs cumparat online

de
1142 0 23 Iun. 2014
Afaceri online


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Ce isi doresc clientii cand trebuie sa returneze un produs cumparat online

Politica de returnare a unui produs este unul dintre aspectele care ii intereseaza pe clienti. Se poate intampla, atunci cand un client cumpara online, ca o pereche de incaltari sport sa fie mici, iar cand doreste sa citeasca cum se procedeaza pentru retur, constata ca totul este mult prea complicat si ambiguu. De aceea, nu ar fi singurul care ar renunta la cumparaturi din cauza unui proces greoi de returnare.

 
Este critic sa identifici o buna politica de returnare. In continuare sunt prezentate cele mai importante 4 lucruri pe care un cumparator online si le doreste cand vine vorba de returnare!
 
1. Claritate
O experienta de returnare pozitiva incepe cu o comunicare clara. Este singura cale prin care clientii stiu la ce sa se astepte. 
Comerciantii online trebuie sa faca politicile de returnare usor de inteles si usor de gasit pe site-ul lor. O politica buna subliniaza ce poate fi returnat, daca clientii vor beneficia de o rambursare integrala, in cat timp pot face returnarea si daca aceasta este gratuita. Odata ce toate acestea sunt clare, dovedesti clientilor ca pot avea incredere in tine.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere pentru invatarea limbii engleze - Fise de lucru practice Clasele 0-IV


Aceasta metoda revolutionara ii permite copilului dvs sa invete la perfectie limba engleza Apelati la aceasta metoda si bucurati-va in scurt timp de progresele spectaculoase ale copilului dvs • fixare profunda a informatiilor • vocabular bogat • exprimare corecta si eleganta exact ca a unui vorbitor nativ de engleza ...

Oferta Speciala
valabila 48h
 
2. Comoditate
Unul din motivele pentru care oamenii cumpara online este comoditatea. Ei nu trebuie sa se complice sa mearga in magazine aglomerate sau sa se deplaseze cumva din casa. 
 
In cadrul unui model de afaceri trebuie sa iei in considerare simplificarea lucrurilor pentru clienti. Daca vrei ca totul sa functioneze mai bine pentru clienti in privinta contactarii companiei in cazul unei returnari, fii sigur ca incluzi numere de telefoane corespunzatoare si instructiuni pe biletul de ambalare. Asigura-te ca le trimiti cumparatorilor in PDF eticheta de returnare, astfel incat sa poata imprima simplu si rapid eticheta de la domiciliu.
 
3. Accesibilitate
Un client nemultumit de o achizitie nu este interesat sa plateasca pentru o returnare. Pentru a pastra clientii fericiti, elimina sau redu costurile de returnare.
 
4. Flexibilitate
Nimeni nu vrea sa se ocupe de presiunea de a intalni un termen de returnare restrans. Oferind o fereastra flexibila a timpului de returnare, o companie arata ca pune valoare pe clientii ei. 30 de zile este standard, 60 de zile este generos, iar 90 de zile ar putea face o companie urmatorul mare retailer.
Retailerii au responsabilitatea de a se asigura ca fiecare punct de contact al consumatorului traieste cu promisiunea imaginii brandului. 
 
In urma unui studiu s-a stabilit ceea ce isi doresc clientii, asa ca:
- 51% vor un proces gratuit de returnare 
- 36% un proces usor si confortabil de returnare
- 12% isi doresc o rambursare rapida.
 
Asa ca, tine minte!
Procesul de returnare al unui produs cumparat dintr-un magazin online este decisiv in cazul clientilor, ei dorind ca toate detaliile legate de acesta sa fie clare. Totul fiind clar, vei castiga increderea lor. 
 


Tags: afacerimagazin onlinepolitica de returnarereturnare produsecumparaturi online

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Ce isi doresc clientii cand trebuie sa returneze un produs cumparat online
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

3 idei de afaceri online care pot fi lansate rapid

de Florin P. Amariei
06 Iun 2018
Stim ca e nevoie de bani pentru a face bani, insa daca ai reusit sa pui ceva deoparte pana acum si vrei sa intri in lumea antreprenoriatului online,...

Principalele motive pentru care romanii fac cumparaturi online

de Alina Constantinescu
16 Apr 2018
Conform unui studiu realizat de magazinul online Answear.ro in aceasta perioada, 38% dintre respondenti prefera sa isi faca cumparaturile din mediul...

Cum sa ai succes cu un magazin online

de Alina Constantinescu
12 Feb 2018
O afacere pe internet poate fi un mijloc excelent de a castiga bani in 2018. Puteti alege domeniul care va pasioneaza, domeniile care genereaza...

Idei de afaceri in mediul rural, cu fonduri europene: ferma agricola si zootehnica

de Alina Constantinescu
12 Dec 2017
Cererea tot mai mare de produse sanatoase face ca afacerile din agricultura sau zootehnie sa fie retete sigure de succes. Acest lucru nu ar fi...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua. Sunteti intereset sa investiti in turism in zona Ardeal( Transilvania)?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016