Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Evita cele mai mari greseli facute in Social Media

de Stefania Tale 09 Iun. 2011 3246
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

James Joyce a spus odata urmatoarele cuvinte "greselile sunt portaluri de descoperire." Josh Bernoff, vice presedinte al Forrester Research sectia dezvoltare - cercetare, ar fi probabil de acord. Prin observarea greselilor facute in social-media, Bernoff a venit cu lista sa ce contine unele si mai mari. Si de asemenea, cu unele descoperiri.

Ce este deosebit la social media, desigur, este abilitatea de a ajunge si a interactiona cu atat de multi oameni in acelasi timp. Dar ceea ce oamenii nu pot realiza intotdeauna, spune Bernoff, este faptul ca interactiunea functioneaza in ambele sensuri. Daca sunteti destul de norocos pentru a avea oameni care sa raspunda, inseamna ca ati inceput o conversatie care trebuie sa fie intretinuta.



"Cea mai mare greseala este pur si simplu sa asculti si sa nu raspunzi", spune Bernoff. "Deci, daca doar vorbiti si nu ascultati nu va apucati de social media."

Daca cineva raspunde mesajelor dvs. postate pe blog sau pe twitter, este foarte importat sa le dati un feed-back. Astfel ei stiu ca cineva ii asculta si le raspunde.

Un lucru amuzant despre social media este ca lucrurile se intampla rapid sau deloc. Daca as trimite o invitatie pentru un eveniment sau un focus grup si nimeni nu raspunde in primele zile sau chiar primele ore, atunci stiu ca, probabil, acel eveniment nu este interesant. Era posibil sa fi facut tot felul de planificari pentru acel eveniment care nu mi-ar fi fost de niciun folos.

O alta greseala pe care companiile o fac este de a sta si planifica in continuu pentru tot ceea ce se va intampla. Am vazut companii carora le ia doi ani pentru a fi gata de a lansa proiecte, si motivul pentru care aceasta este o greseala este faptul ca ei nu inteleg cu adevarat ce se va intampla pana cand nu lanseaza proiectul, si apoi ce se intampla este, de obicei, ceva ce nu si-au imaginat. Deci, este mult mai bine sa pornesti cu pasi mici, sa testezi,  sa vezi ce se intampla si apoi sa fi pregatit sa raspunzi spre deosebire de a avea un buget mare si un proces de planificare extrem de elaborat.

In cele din urma, Bernoff subliniaza faptul ca social media exista ca un proces continuu. Intai va construiti publicul si apoi va solidificati reputatia. "Un alt lucru pe care oamenii nu il realizeaza este faptul ca, spre deosebire de o campanie de publicitate, aceste relatii, odata incepute, se duc la nesfarsit. Deci, daca ai de gand sa incepi un blog sau o pagina de Facebook sau un cont de Twitter sau orice altceva, trebuie sa stiti ca, la sfarsitul a sase luni, atunci cand campania dvs. de publicitate ar putea fi gata, vor fi cateva sute de mii de oameni inca implicate in ea. Nu poti spune 'la revedere, nu suntem interesat de tine' – aceasta este inca o mare greseala." Ai nevoie sa gandesti, "ce vom face cu ei, odata ce campania este gata? Cum putem profita de acest grup mai tarziu, daca vrem sa pornim de altceva?"

Da, greseli se pot intampla, dar ascultand sfaturile expertilor care traiesc in aceasta lume in fiecare zi (si, probabil, multe nopti), le puteti reduce cu siguranta obtinand rezultate bune mult mai rapid.


 



Tags: social mediafeed-backplanificare

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Tips & tricks de promovare in social media

de Cosmin Enescu
21 Ian 2015
Lansarea in social media nu este un proces facil. Este nevoie de coordonarea foarte buna a eforturilor de marketing si de atentie la trendurile in...

Ce indicatori de performanta sa urmaresti in promovarea afacerii pe social media

de Codrina Laiu
19 Ian 2015
Consultantii in comunicare spun ca indicatorii de performanta pentru social media se stabilesc de la inceput, cand se face strategia in domeniu, in...

Demareaza o afacere de social media marketing si poti aduce profit de acasa

de Andrioae Ruxandra
18 Iul 2014
Social media reprezinta un instrument de promovare pentru orice afacere, insa doar cateva dintre acestea stiu cum sa foloseasca social media, si asta...

Idei de afaceri mici, simple, cu bani putini: Manager/Specialist Social Media!

de Victor Oancea
01 Iul 2013
Social Media ... iata principala sursa de clienti pentru din ce in ce mai multe firme si companii! Nu glumim cand spunem ca fara social media, poate...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]