Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Punctele cheie ale vanzarilor de produse online

de Maria Nicutar 24 Iun. 2011 3702
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Din ce in ce mai multe vanzari se muta in mediul online. Cercetatorii ne spun ca in curand din ce in ce mai multi utilizatori de internet isi vor face majoritatea cumparaturilor regulate prin aceasta modalitate iar metodele de vanzare trebuie sa se imbunatateasca pentru a oferi suport maxim clientilor.

In primul rand trebuie sa va asigurati ca produsele dvs se afla la locul potrivit pentru a fi achizitionate. Daca, spre exemplu, aveti o carte pe care doriti sa o vindeti puteti sa o puneti pe site-urile de vanzari de carti si alte publicatii.

Va trebui sa oferiti un pret real in concordanta cu nivelul calitativ pe care produsul dvs il detine. Ganditi-va ca utilizatorii de internet au la dispozitie o intreaga lume in care isi pot cerceta optiunile dintre care vor alege. Probabil nu sunteti singurul detinator al produselor pe care le comercializati si este necesar sa stabiliti cel mai avantajos pret pentru ambele parti.

O alta necesitate pe care trebuie sa o indepliniti este sa asigurati suport continuu si permanent pentru clienti. De multe ori acestia vor avea intrebari, nelamuriri, sugestii samd. Va trebui sa oferiti date de contact prin care acestia sa ia legatura cu dvs sau cu un reprezentant abilitat sa le ofere detalii si ajutor in decizia de achizitionare.

Mai mult, trebuie sa inclinati balanta cumparaturilor in favoarea dvs prin adaugarea de imagini de calitate inalta care sa insoteasca orice produs. Mentionati culorile, formele si alte caracterisitici care stau la dispozitia clientilor si preturile reale. In acelasi sens trebuie sa oferiti si o descriere completa a produselor, cu cat mai multe detalii care sa ofere credibilitate pentru produs si o reputatie solida pe piata pe care se gaseste.

Puteti, de asemenea, sa mai publicati si marturii ale clientilor care v-au folosit produsele si sa incurajati feedback-ul din partea consumatorilor. Veti avea multe de castigat si toate opiniile se vor transforma in surse de permanente imbunatatiri care va vor propulsa afacerea catre limite inalte.




Tags: vanzari onlinecredibilitate produsreputatie solida

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]