Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Raport privind obiceiurile de consum pe Internet

de
1325 0 23 Apr. 2014
Afaceri online


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Raport privind obiceiurile de consum pe Internet

Conform unui sondaj intre cumparatorii pe internet, derulat in 2011 de consultantul in politici de consum - Civic Consulting, "cea mai mare ingrijorare a respondentilor este ca returnarea unui produs si primirea inapoi a banilor nu sunt usor de realizat".

Pentru a solutiona aceasta problema, institutiile UE au decis sa extinda la 14 zile calendaristice perioada in care consumatorii se pot retrage dintr-un contract de vanzare. 
Perioada existenta este de sapte zile, incepand din ziua vanzarii. Noua perioada pentru o posibila retragere incepe, in schimb, in momentul in care bunurile sunt livrate. 
Aceste masuri au fost aprobate in ciuda ingrijorarilor ridicate de posibile abuzuri din partea clientilor. Va fi chiar mai usor pentru o adolescenta sa comande o rochie online, sa o poarte in weekend la o petrecere si sa o returneze apoi, gratis, magazinului, explica un expert in comert online.
Unii retaileri online se plang ca jumatate din produsele vandute sunt returnate de clienti. Mai mult, costul pentru returnarea bunurilor poate ajunge si la 13 euro per articol, au aratat anumite studii in domeniu.
Totusi, in avantul de a impulsiona comertul online, noile reguli tin cont in mica masura de ingrijorarile comerciantilor si, de asemenea, impun un termen de doua saptamani pentru rambursarea fondurilor catre clientii nemultumiti. 
 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere de teste rezolvate la limba romana clasa a VI-a


Copilul dvs are examen de Evaluare Nationala la sfarsitul clasei a VI-a Pregatiti-l de nota 10 Stimate parinte Aceasta etapa prefigureaza primul examen important din viata de elev a copilului dvs admiterea la liceu Constituie “piatra de temelie” ce sta la baza unei pregatiri serioase pe care ulterior se poate construi o...

Oferta Speciala
valabila 48h
Conform noilor prevederi, comerciantii sunt obligati sa dezvaluie costul total al produsului sau serviciului, precum si orice alte taxe suplimentare. Prea des, consumatorii si-au gasit facturile mai ridicate decat preturile vazute online. 
Acest efort de a imbunatati transparenta implica, de asemenea, taxele suplimentare implicate prin platile cu cartile de credit, care nu vor mai fi permise de acum incolo. 
In plus, noua directiva interzice casutele preselectate, cand este vorba despre servicii suplimentare, care au obligat, pana acum, cumparatorii sa le deselecteze sau, altfel, sa riste cumpararea de produse si servicii nesolicitate. 
In general, "noile reguli sunt bazate pe principiul potrivit caruia cumparatorii online nu vor trebui sa plateasca taxe sau costuri daca nu au fost informati corespunzator inainte sa plaseze o comanda", asa cum arata comunicatul Comisiei Europene legat de directiva privind drepturile consumatorilor. 
 
Actiunea UE in favoarea impulsionarii comertului online este determinata de ispita unui business care este, in principiu, mai putin afectat de granitele nationale, si, de asemenea, pe faptul ca clientii magazinelor online ar trebui sa aiba acces la "o gama mai variata de produse la preturi mai competitive". 


Tags: e-commerceobiceiuri de consumcumparatori pe internetreglementari europene

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Raport privind obiceiurile de consum pe Internet
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016