Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

5 secrete care te ajuta sa-ti faci site-ul mai popular

de
1024 0 20 Iul. 2014
Afaceri online


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Cu siguranta nu iti place sa stai, cand te afli la o petrecere, langa o persoana egoista, care vorbeste numai despre ea si nu te lasa sa spui sau sa privesti nimic. Insa ti-ar placea sa vorbesti cu un antreprenor care vrea sa stie totul despre tine si este specializat in ceva de care tu ai nevoie. Acelasi proces se aplica si in cadrul unui site. Ca si tine, clientii nu prefera sa se plictiseasca, ci vor sa fie asezati langa persoane interesante, de la care pot avea un beneficiu si care sunt interesate de persoanele langa care stau.


Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii



 
Asa ca, in cazul in care website-ul este mult mai plictisitor decat o companie la o cina nepotrivita, vizitatorii vor cauta calea cea mai apropiata de a scapa.
 
Pentru a crea un continut care rezoneaza si implica publicul tinta, trebuie sa urmezi urmatoarele 5 sfaturi.
 
1. Clarifica obiectivele
Autorul David Campbell a observat ca, daca nu stii unde sa mergi, probabil vei sfarsi in alta parte. Si este foarte adevarat atunci cand vine vorba de website-ul tau. Inainte ca degetele tale sa tasteze, este crucial sa stabilesti actiunile de baza, informatiile pe care vrei ca vizitatorii site-ului sa le afle despre compania ta.
 
Iata cateva intrebari pe care trebuie sa ti le pui:
- Vrei ca acestia sa faca achizitii?
- Vrei sa se aboneze la newsletter?
- Sa comenteze sau sa distribuie pe retelele de socializare?
 
Obiectivele clare duc la un continut clar, care ghideaza utilizatorii pe o cale predefinita, reduc sansa de confuzie si cresc rata globala de satisfacere. Ca un bonus, iti permite sa masori mai eficient succesul.
 
2. Cunoaste-ti publicul
Odata ce ai stabilit obiectivele de baza ale site-ului tau, este important sa intelegi cine incerci sa devii. Mergi dincolo de datele demografice de baza si cunoaste-ti publicul tinta la un nivel mai intim. Ce vor vizitatorii site-ului tau mai mult decat orice pe aceasta lume? Ce ii tine treji peste noapte? Ce vor sa faca pentru a se distra? Unde isi pierd timpul? Ce fel de umor apreciaza? 
Nuanta ideala pe care o ai in ceea ce priveste clientii ideali este foarte importanta, spune povesti pe care acestia le pot aprecia si la care se refera si incearca sa creezi continutul site-ului astfel incat sa poata fi citit usor. Toti acesti factori ajuta consumatorii sa prinda incredere in compania ta si te ajuta cu strategiile de monetizare.
 
3. Nu fi un egomaniac
Potentialilor tai clienti nu le va pasa despre tine si ceea ce face compania ta asa de important. Ei au grija de ei insisi, de nevoile lor, de obiectivele lor si sunt interesati de ceea ce poti face, prin intermediul produselor si serviciilor pe care le oferi, pentru a-i ajuta sa obtina ceea ce vor. Unele companii fac, uneori, o mare greseala atunci cand creeaza si promoveaza excesiv un site, vorbind mai mult despre acestea, aproape ignorandu-si publicul tinta. Incearca sa inlocuiesti pronumele "noi" cu "tu".
 
4. Concizia este sufletul unui site minunat
Daca in cadrul continutul site-ului te impotmolesti in puncte prea lungi, cuvinte inutile si jargoane, vei adormi potentialul client inainte ca acesta sa apese butonul de cumparare. 
 
5. Arata, nu doar spune
Un mod minunat de a crea un continut util, interesant este sa folosesti imagini vii. Citatele, povestirile, analogiile si jocurile de cuvinte sunt moduri bune pentru a angaja clientii tai la un nivel mai profund, sporindu-le astfel imaginatia si permitandu-le sa vizualizeze mai bine ceea ce este scris.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afacerisfaturionlineantreprenoriwebsiteafaceri onlinesfaturi afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

5 secrete care te ajuta sa-ti faci site-ul mai popular
Rating:
Nota: 5 din 2 voturi

Articole conexe

A pornit o afacere online de la zero iar acum are venituri de aproape 2,5 milioane de euro

de Idei De Afaceri
18 Iul 2017
La doar 20 de ani, cand multi tineri de varsta lui inca se gandeau pe ce drum o sa o apuce in viata, Daniel Henegariu punea bazele unei afaceri in...

De ce magazinul online este o afacere profitabila si de viitor

de Alina Constantinescu
08 Iun 2017
Afacerile online sunt printre cele mai profitabile atunci cand punem in balanta potentialul de profit si investitia initiala, te scutesc de...

4 metode de analiza a concurentei inainte de a deschide un magazin online

de Alina Constantinescu
04 Mai 2017
Una dintre cele mai mari provocari pentru antreprenorii asipiranti la un bussines in eCommerce este alegerea produsului si a nisei aferente acestuia....

Magazinul online - afacere cu o investitie minima si succes maxim

de Alina Constantinescu
07 Apr 2017
In ziua de azi este mult mai usor sa iti lansezi o afacere online comparativ cu anii precedenti. Acum exista pe piata solutii si platforme care te...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton