Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

7 metode pentru cresterea ratei de conversie in eCommerce

de
2458 0 29 Iun. 2017
Afaceri online


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4
din 4 voturi
RATING UTILIZATORI

Cresterea ratei de conversie pentru magazinul online reprezinta pulsul unei afaceri de succes. Mai multe elemente sunt esentiale cand vorbim de metode pentru cresterea ratei de conversie, de la felul in care organizam pagina de produs, pana la aspecte care tin de un design responsive si de posibilitatea de checkout pe o singura pagina.

In Romania, desi piata de eCommerce infloreste de la an la an, e inca departe de a se ridica la nivelul magazinelor in care s-a investit foarte mult si care astazi castiga un profit pe masura. Pentru a obtine bani dintr-un magazin online va trebui sa si investiti pentru a construi afacerea pe care o doriti si care sa va permita dezvoltarea ulterioara a structurii. 
Sa vedem care sunt insa acele aspecte de care trebuie sa tineti cont si pe care trebuie sa le aveti in vedere pentru cresterea ratei de conversie in eCommerce:

Este pagina de produs usor de inteles si de navigat?

Pagina de produs trebuie sa ii ofere utilizatorului o navigare usoara si rapida, sa nu il debusoleze cu informatii inutile, cu un aflux de pop-uri si reclame sau cu bannere care nu il ajuta sa achizitioneze mai rapid un produs. Verificati ce anume de pe pagina dumneavoastra de produs ar putea ingreuna procesul de achizitie. Imaginile produselor trebuie sa fie clare, sa ofere mai multe optiuni de vizualizare, precum si toate informatiile de care clientul ar putea avea nevoie pentru a decide daca achizitioneaza produsul respectiv. 

Numar de telefon evident, in special pentru afacerile B2B

De cate ori nu v-ati ratacit pe un site cautand datele de contact ale afacerii? De cate ori nu ati inchis un magazin online deoarece nu ati gasit nici macar o adresa de e-mail sau macar un formular de contact care sa va permita sa adresati o intrebare legata de produsele sau serviciile oferite? Desi astfel de informatii precum numarul de telefon par evidente si absolut obligatorii, nenumarate magazine online le trec cu vederea.

Design responsive si viteza de incarcare 

Optati pentru platforme precum ContentSpeed care ofera teme responsive in 5 versiuni. In concret, toate temele puse la dispozitie in platforma ContentSpeed sunt responsive in 5 versiuni pe toate dispozitivele mobile (desktop, portret mobil, landscape mobil, portret tableta, landscape tableta). Retineti ca e cel mai bine sa alegeti o astfel de optiune deoarece Google penalizeaza magazinele care nu sunt optimizate pentru smartphone-uri sau tablete ceea ce face ca aceste site-uri sa nu apara in topul rezultatelor afisate in urma cautarilor. Astfel de teme ajuta, totodata, la crearea unei navigari placute si intuitive. 

Checkout pe o singura pagina

Alegeti platformele care pot oferi magazinului dumneavoastra optiunea de "One page check out". De exemplu, in cazul ContentSpeed, designul temelor este construit astfel incat clientii sa cumpere cat mai rapid si mai facil posibil. Alegand optiunea de "one page check out" pentru magazinul online dorit veti oferi cumparatorului posibilitatea de a adauga in cos produse de pe orice pagina, fara sa fie nevoit sa intre in fiecare pagina. Usurand procedura de achizitie, veti creste considerabil rata de vanzare!

Folosirea tehnicilor de upselling si cross-selling

Prin folosirea tehnicii de upselling, promovati produse similare, dar la o categorie mai buna fata de produsul vizualizat de client. In schimb, prin cross-selling va invitati vizitatorii sau potentialii cumparatori sa achizitioneze produse complementare sau in legatura cu produsul vizualizat. Desi multe magazine folosesc aceste optiuni alternativ, puteti merge doar pe una dintre variante deoarece ambele prezinta beneficii pentru procesul de achizitie si cresterea ratei de conversie. 

Sistem de real time support prin implementarea unui chat sau raspunsuri pe pagina de Facebook

Partea de customer care se mentine in topul aspectelor care indeparteaza sau, dimpotriva, apropie cel mai usor un cumparator de magazinul dumneavoastra online. Va puteti asigura ca oferiti cumparatorilor o experienta excelenta de achizitie implementand si un sistem de real time support fie printr-o casuta de chat, fie prin raspunsuri cat mai rapide pe pagina de Facebook. 

Adaugarea de review-uri din partea utilizatorilor

Amazon reprezinta un etalon in ce priveste crearea de recenzii pentru produse, cu sprijinul cumparatorilor. Multe topuri sunt astfel influentate de ratingul transmis de cumparatori, beneficiind de sprijinul clientilor in promovarea produselor de top. Alegeti aceasta optiune daca va doriti ca cele mai bune recomandari sa vina chiar din partea clientilor. 


Tags: desgin responsivemagazin onlineviteza de incarcareafaceri b2b

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

7 metode pentru cresterea ratei de conversie in eCommerce
Rating:
Nota: 4 din 5 - 4 voturi.

Articole conexe

4 principii pentru un magazin online performant

de Idei De Afaceri
23 Aug 2017
Aproximativ 3 sferturi din magazinele online din Romania prelucreaza informatia manual, pe primul loc fiind procesarea comenzilor pentru a fi...

4 metode de analiza a concurentei inainte de a deschide un magazin online

de Alina Constantinescu
04 Mai 2017
Una dintre cele mai mari provocari pentru antreprenorii asipiranti la un bussines in eCommerce este alegerea produsului si a nisei aferente acestuia....

Vrei sa deschizi un magazin online? Afla totul de la A la Z

de Stanciu Ioana
21 Mar 2017
Pentru un antreprenor aflat la inceput de drum nu este usor sa gaseasca ideea de afaceri perfecta. Avem de multe ori ai senzatia ca totul a fost deja...

Magazin online cu ContentSpeed. Testeaza gratuit si profita de avantajele unei platforme inchiriate

de Marinache Paula
01 Mar 2017
Testez zilele acestea platforme noi pentru un magazin online cu produse care inca nu se gasesc pe piata. Mi-am propus sa fac o cercetare temeinica si...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții Ón cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua,rog mai multe detalii pe mariusavalcea@yahoo.com  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta