Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ai campanii de email marketing? 5 sfaturi care previn dezabonarile clientilor tai!

de Victor Oancea 19 Mar. 2014 2667
4.5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Clientii se dezaboneaza in mod clar atunci cand promisiunile noastre nu sunt respectate. Se vor dezabona si cu siguranta ca ne vor face si o reclama cat se poate de dezavantajoasa.

Iata cateva sfaturi de care sa tineti cont pentru a preveni rata mare de dezabonare a clientilor vostri:
 
  1. Livrati ceea ce promiteti ca veti livra. Este esential sa oferiti serviciile pe care promiteti ca le veti oferi si sa pastrati consecventa. Trimiteti email-urile la aceeasi ora, cu stabilitate, continutul pe care acestia il asteapta. Efectuati sondaje de opinie pe care sa mizati in a va mapa viitoarele strategii de email marketing.
     
  2.  Respectati dezabonarile. Includeti intotdeauna linkul de dezabonare si asigurati-va ca acesta functioneaza. Mare este frustrarea abonatului cand doreste sa iasa din listele voastre de abonati si nu poate.
     
  3. Oferiti si continut bogat, nu doar mesaje de promovare! Aveti nevoie de continut care sa imbogateasca viata profesionala/ viata personala a abonatilor vostri.
     
  4. Nu fiti insistenti. Rata de dezabonare creste in mod vertiginos atunci cand incercam sa fim mereu prezenti in viata abonatilor nostri. Fara sa vrem, trimitem mai multe email-uri si uneori nu realizam ca depasim limitele.
     
  5. Te lauzi prea mult? O mare problema care duce, mai mereu, daca nu intotdeauna, la dezabonari in masa, este cea generate de oamenii care tin mortis sa se laude in mod continuu. Am inteles. Ai cateva acreditari geniale si specializarile tale depasesc orice scenariu din filmele cu James Bond, insa nu este cazul sa ne spui acest lucru cu fiecare ocazie cu care ne dai un email. Este de ajuns sa lasi faptele sa vorbeasca de la sine, sa lasi sfaturile tale sa spuna despre tine mai multe decat ai putea spune cand te lauzi.

sursa foto: www.freegreatpicture.com



Tags: email marketingstrategii de email marketingcampanii de email marketing

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.5 din 5 - 2 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]