Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 legi de aur pentru echilibru intre afaceri de succes si viata personala stralucita!

de Victor Oancea 02 Mai. 2014 2736
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Este destul de greu sa acceptam ca in weekend nu vom deschide laptop-urile, ne vom inchide telefoanele mobile de serviciu si nu vom intra macar 2 ore pe site-uri sa vedem cum functioneaza si daca s-au mai strans incasari.

Evident, suntem antreprenori si de succesul vietii profesionale depinde si bucuria din viata personala. Si cum stim ca am investit tot ce aveam mai de pret in afacerile noastre, este evident ca nu vom permite ca acestea sa cunoasca perioade de scadere.

Cu toate acestea, exista 3 legi care ne ajuta sa nu avem niciun fel de deficienta in viata personala, la fel cum nici viata profesionala nu trebuie sa aiba de suferit:

1. Avem mereu o persoana de incredere care isi poate sacrifica timp suficient pentru ca perioadele in care noi, atreprenorii, absentam, totul sa mearga brici.
Cu siguranta, remuneratia potrivita va fi trucul magic care sa rezolve aceasta problema. Nu va imaginati ca puteti cere unui angajat sa supravegheze totul in timp ce voi va odihniti pe o plaja din Hawai daca nu ati oferit o recompensa frumoasa.

2. Ganditi-va afacerea de asa natura incat sa functioneze si in absenta dvs.! Invatati-va angajatii ca pot lua decizii si ca pot comite greseli fara repercusiuni terifiante. Este adevarat ca deciziile cele mai importante vor fi luate de noi, insa cele de importanta moderata trebuie luate de subordonati. Vor gresi la inceput, insa din greseli invata toata lumea.

De la bun inceput, imputerniciti-va angajatii si managerii sa se ocupe de sarcini care va revin voua. Aratati-le ca aveti incredere in ei si ca sarcinile pe care le realizeaza contribuie la succesul lor profesional. Acordati promovari managerilor care va pot elibera timpul.

3. Constientizati faptul ca afacerile vor avea si perioade de scadere, insa este vital sa va recuperati, sa va odihniti. Daca viata personala va avea de suferit, nici castigurile vietii profesionale nu vor fi imbucuratoare.

In consecinta, acceptati mici pierderi sau stagnari pentru perioadele in care va veti ocupa mai mult de viata personala.

sursa foto: www.freegreatpicture.com



Tags: echilibru viata profesionalaviata profesionala de succes

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]