Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ce se intampla cand companiile noastre castiga increderea clientilor si angajatilor?

de
783 0 25 Mar. 2014
Coaching


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Ce se intampla cand companiile noastre castiga increderea clientilor si angajatilor?

Increderea este cel mai de pret bun al unei companii si se construieste greu, in timp, putand fi pierduta imediat, cu sanse mici de a fi recastigata din nou, noteaza Traian Nastase pe blogul sau.

Conform sursei, increderea intr-o companie aduce efecte substantiale, precum:

- mai multi clienti fideli
- veniturile se stabilizeaza
- fata de aceste companii exista o mai mica sensibilitate la pret
- companiile sunt perceputa ca avand produse de calitate mai puternica
- companiile comunica mai eficient
- companiile sunt mai inovative si se adapteaza mai usor la schimbare
- companiile care beneficiaza de incredere sporita formeaza mai usor aliante de afaceri
- angajeaza mai usor oameni valorosi si se bucura de un nivel mai redus al fluctuatiei de personal. Angajatii sunt mai satisfacuti si mai implicati in munca, cu un nivel mai mare de productivitate.


Evident, dupa cum deja am mentionat si dupa cum deja stim ca stau lucrurile, increderea de care se bucura un brand se consolideaza in timp, cu eforturi serioase. Este deosebit de dificil sa castigi increderea clientilor, presei, angajatilor, investitorilor. Si este deosebit de usor sa o pierzi.

Sa tinem cont si de faptul ca deseori, clientii se pun in tabere diferite fata de branduri. Le percepem ca pe forte straine care doresc sa ne bifeze in tabara lor. Ne simtim ca niste cifre care vor decide in favoarea cui se va termina razboiul, competitia dintre branduri.

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii




Si, de ce nu recunoastem, de foarte multe ori tratam cu reticenta orice mesaj de promovare ce vine din partea brandurilor. Tindem sa punem sub semnul indoielii si al intrebarilor toate promisiunile pe care brandurile ni le fac. Sa fie adevarat? Sa fie o simpla promisiune?

Noi decidem, prin intermediul actiunilor pe care le intreprindem, daca vom castiga increderea clientilor si angajatilor nostri. Prin actiunile din prezent, vom contura viitorul, cu toate victoriile pe care le asteptam.

Incepeti sa construiti increderea in brandurile voastre de astazi!


sursa foto: www.freegreatpicture.com


Tags: incredere in brandafaceri de succesincredere in afacere

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Ce se intampla cand companiile noastre castiga increderea clientilor si angajatilor?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Top citate celebre pentru afaceri de succes!

de Adela Simonescu
12 Aug 2014
Aspiram la statutul de antreprenor de succes. Visam la clipa in care ne vom trezi dimineata si vom pune cap la cap un plan splendid pentru o zi de...

10 lectii valoroase pentru oameni de afaceri de succes!

de Ilinca Dobrescu
15 Iul 2014
Avem idei de afaceri superbe, de-a dreptul geniale. De foarte multe ori, ideile raman idei si nu ajung sa se concretizeze in afaceri de succes. De...

Care este secretul unei afaceri de succes?

de Andrioae Ruxandra
10 Iul 2014
Exista multe tipuri de antreprenori, dar in general, acestia sunt impartiti in doua categorii: cei care au idei de afaceri briliante in fiecare...

3 legi de aur pentru echilibru intre afaceri de succes si viata personala stralucita!

de Victor Oancea
02 Mai 2014
Este destul de greu sa acceptam ca in weekend nu vom deschide laptop-urile, ne vom inchide telefoanele mobile de serviciu si nu vom intra macar 2 ore...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton