Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Vrei titluri de reclama cu succes nebun. Uite ce trebuie sa faci?

de
4975 0 04 Feb. 2016
Coaching


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.17
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

Conform Wandei Loskot, business coach & marketing wizard, titlul unei reclame este extrem de important. Expertii estimeaza ca aproape 90% din eficienta unei reclame depinde de titlu.

Din pacate, oamenii pierd de obicei cel mai mult timp creand textul si a design-ul reclamei, iar titlul il aleg la intamplare, in graba. Total GRESIT. De obicei, daca cititorul nu gaseste un titlu interesant, incitant sau macar…enervant, controversat, el nu va mai citi si restul reclamei.

Cum stii ca ai ales un titlu dinamic?

Wanda Loskot: Aaa, aceasta este o intrebare cu adevarat dinamica! Cred ca un titlu dinamic este acela pe care cititorul vizat il vede si apoi arde de nerabdare sa citeasca restul reclamei.

De cele mai multe ori aceste titluri sunt indraznete si surprinzatoare. Oferte extraordinare, stiri de ultima ora, afirmatii provocatoare…

Titlul meu preferat este: „Sa dam negrilor ceea ce merita!”, de pe vremea cand zone intregi din Washington DC erau in ruina in urma scandalului provocat de asasinarea lui Martin Luther King Jr. Era o reclama la o banca ce oferea credite comunitatii negrilor.

E inutil sa spun ca reclama a atras un raspuns rapid din partea cetatenilor si a starnit o publicitate in serie atat bancii in cauza, cat si autorului reclamei, Mr. Stan Cotton. Stan este cu adevarat un creator stralucit de reclame.

Unele titluri au un succes nebun, in timp ce altele trec neobservate.

De aceea titlurile ar trebui testate. Chiar si pentru un expert in publicitate e dificil sa spuna dinainte care titlu va avea un impact bun asupra cititorilor si care nu. Atunci cand un titlu atrage atentia doar asupra persoanei care isi face reclama, el va fi sortit secului. Reclamele ar trebui sa spuna: „Hei, tu, vreau sa-ti vorbesc! Citeste ceea ce am sa-ti spun.”Atentia trebuie sa cada asadar pe consumator.

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii




Titluri abandonate - “imbogateste-te rapid”

Un astfel de titlu are conotatii negative in mintea cititorului. E genul de reclama cu care nu-ti  doresti sa ai de-a face. De obicei, poate aparea numai in reviste sau ziare de scandal.

Prima reactie pe care o poti avea este: “Cum pot fi oamenii atat de naivi?”
Se poate lua apararea unei astfel de reclame? Greu de spus, dar te pune pe ganduri. De ce nu are suscces un astfel de titlu?

Simplu, pentru ca este impotriva valorilor traditionale, conform carora trebuie sa muncesti din greu pentru a castiga bani. in aceste conditii sloganul de mai sus suna prea bine pentru a fi realitate.

Intr-adevar, pentru unii mai norocosi formula functioneaza. inseamna ca ei cunosc secretul imbogatirii peste noapte. Cu totii dorim acest lucru, dar ratiunea ne spune ca nu este posibil. Daca am schimba formula imbogatirii rapide si am introduce nuante ca: „ceva mai multi bani..., probabil...,  in timp...” lucrurile ar sta altfel.

Chiar daca lucrezi intr-o organizatie non-profit sau intr-o asociatie de caritate, iti doresti ca prin educare, cercetare si sprijin umanitar, rezultatele muncii tale sa fie vizibile in timp. In acest context, sloganul de mai sus, devine operational.

“Imbogateste-te rapid” devine astfel o baza de pornire pentru un titlu de succes. Modificat, bineinteles, si adaptat tipului de gandire modern. Merita sa incercati. Va va lasa mai mult timp pentru conceperea design-ului. Cu alte cuvinte, va va ajuta sa obtineti ceea ce doriti in cel mai scurt timp.




Tags: reclamatitlu de reclamapromovarevanzareclienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Vrei titluri de reclama cu succes nebun. Uite ce trebuie sa faci?
Rating:
Nota: 4.17 din 3 voturi


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Ferma Capre

Intrebare: Buna ziua detin 250 de capre si 4h de pamant as dori un investitor de a promova de a investi pentru detalii contactati

Raspuns: Buna ziua, Daca imi permiteti pentru a atrage potentiali investitori dumneavoastra trebuie sa...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton