Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum au reusit trei tineri sa puna bazele unei afaceri cu tricouri personalizate

de
5468 0 21 Mar. 2017
Cum am reusit in afaceri


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

3.65
din 20 voturi
RATING UTILIZATORI

"Sa fii antreprenor nu-i deloc treaba usoara si nu multi se incumeta sa o ia pe drumul asta", spun pe site-ul lor antreprenorii care au demarat afacerea Ruvix. Cu toate acestea, desi drumul de la idee la practica nu este intotdeauna usor, cu ambitie si entuziasm, trei prieteni s-au asociat pentru a-si indeplini visul, acela de a infiinta un atelier care se ocupa cu realizarea de tricouri personalizate.

Inainte de a infiinta propriul business, Cristian Radulescu, Elena Matei si Alexandru Ciobica au lucrat in diverse agentii de publicitate de tip BTL. In urma cu 4 ani, acesti trei tineri cu studii informatice, de management si comunicare au pus bazele unui afaceri cu tricouri personalizate, care s-a dovedit un real succes.

Inceputul nu a fost usor, mai ales in conditiile in care au demarat o afacere despre care nu stiau mai nimic.

Cristian a avut ideea afacerii, si fara sa stea prea mult pe ganduri, i s-au alaturat cei doi. Nu aveau cunostinte despre acest domeniu de activitate, asa ca au inceput sa se informeze despre echipamentele de imprimare si modalitatile de utilizare, despre furnizorii de tricouri, despre deschiderea si administrarea unui site.

"Suntem o echipa tanara, energica ce isi propune nu doar sa creeze un simplu tricou ci sa aduca ceva creativ pe piata din Romania. Tricourile marca Ruvix sunt concepute pentru a se mula pe un stil de viata activ, nonconformist, urban.", se precizeaza pe pagina de Facebook a afacerii.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Bacalaureat 2019 Teste rezolvate la limba si literatura romana profil real


Teste in conformitate cu  programa BAC la limba si literatura romana 2019 Copilul dvs se afla in fata unui pas important din viata lui examenul de bacalaureat altadata numit si examenul de maturitate   Sunteti ingrijorat E normal Pentru ca trecerea cu bine a examenului de bac inseamna accesul la o anumita facultate ba chiar si...

Oferta Speciala
valabila 48h


Parintii tinerilor erau sceptici cu privire la reusita afacerii, sfatuindu-i sa lucreze intr-o companie mare, sa capete experienta si abia apoi sa incerce sa demareze o afacere.

"Desi nu aveam deloc experienta in domeniu, am inceput sa ne autoinstruim si am cautat informatii despre diverse modalitati de imprimare pentru textile, am achizitionat utilajele si materialele necesare pentru inceput, ne-am creat un sediu fizic si am deschis un magazin online. A urmat o perioada de teste, de familiarizare cu procesul de imprimare, de concepere a primei colectii de tricouri…", mai spun antreprenorii pe site-ul ruvix.ro.

Afacerea Ruvix a fost lansata in octombrie 2013, investitia initiala fiind de 3.000 de euro (banii au provenit din surse proprii, de la job-urile anterioare ale tinerilor). Din acest bani au cumparat aparatura necesara pentru imprimare serigrafica si un stoc initial de tricouri de toate culorile si toate marimile.

Procedeul de imprimare este realizat prin serigrafie (indeosebi pentru tirajele mai mari), sublimare sau termotransfer. Firma pune la dispozitie o gama varianta de tricouri de diferite marimi, modele si culori.

“Serigrafia se preteaza pentru imprimarea de cantitati mari cu acelasi print, iar noi voiam cantitati mici si printuri diverse. Usor, usor insa, am inceput sa cunoastem si sa stapanim mai bine domeniul. Am vazut ce isi doreste si publicul. Am lansat produse care nu au prins, dar si produse ce ne-au adus popularitate si venituri frumoase”, povesteste Elena pentru wall-street.ro.

Investitia initiala s-a amortizat inca din al doilea an de activitate, insa tinerii antreprenori au continuat sa investeasca in aparatura noua si in materii prime.

Astazi, gama de articole vestimentare s-a extins si vanzarile sunt de aproximativ 300.000 de euro.


Tags: tricouri personalizateafacere cu tricouriimprimare tricouri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum au reusit trei tineri sa puna bazele unei afaceri cu tricouri personalizate
Rating:
Nota: 3.65 din 5 - 20 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Exista disponibilitate de investitie intr-un proiect de afacere pe zona energiei electrice?

Intrebare: Caut investitor pentru un proiect de anvergura pe zona energiei electrice - cu implicatii directe in achizitie, stocare si distributie la nivelul consumatorului casnic. Proiectul dispune de o componenta tehnica si de o componenta comerciala, putand fi implementat in 4 moduri. Proiectul a fost finalizat dupa o perioada de 8 luni de documentare si analiza, pornind de la un model existent pe piata franceza de profil.

Raspuns: Buna ziua domnule interesul dvs. de anunț eu sunt un broker de investiții vă pot...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016