Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum au reusit trei tineri sa puna bazele unei afaceri cu tricouri personalizate

de Stanciu Ioana 21 Mar. 2017 8566
3.77 din 22 voturi
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

"Sa fii antreprenor nu-i deloc treaba usoara si nu multi se incumeta sa o ia pe drumul asta", spun pe site-ul lor antreprenorii care au demarat afacerea Ruvix. Cu toate acestea, desi drumul de la idee la practica nu este intotdeauna usor, cu ambitie si entuziasm, trei prieteni s-au asociat pentru a-si indeplini visul, acela de a infiinta un atelier care se ocupa cu realizarea de tricouri personalizate.

Inainte de a infiinta propriul business, Cristian Radulescu, Elena Matei si Alexandru Ciobica au lucrat in diverse agentii de publicitate de tip BTL. In urma cu 4 ani, acesti trei tineri cu studii informatice, de management si comunicare au pus bazele unui afaceri cu tricouri personalizate, care s-a dovedit un real succes.

Inceputul nu a fost usor, mai ales in conditiile in care au demarat o afacere despre care nu stiau mai nimic.

Cristian a avut ideea afacerii, si fara sa stea prea mult pe ganduri, i s-au alaturat cei doi. Nu aveau cunostinte despre acest domeniu de activitate, asa ca au inceput sa se informeze despre echipamentele de imprimare si modalitatile de utilizare, despre furnizorii de tricouri, despre deschiderea si administrarea unui site.

"Suntem o echipa tanara, energica ce isi propune nu doar sa creeze un simplu tricou ci sa aduca ceva creativ pe piata din Romania. Tricourile marca Ruvix sunt concepute pentru a se mula pe un stil de viata activ, nonconformist, urban.", se precizeaza pe pagina de Facebook a afacerii.

Parintii tinerilor erau sceptici cu privire la reusita afacerii, sfatuindu-i sa lucreze intr-o companie mare, sa capete experienta si abia apoi sa incerce sa demareze o afacere.

"Desi nu aveam deloc experienta in domeniu, am inceput sa ne autoinstruim si am cautat informatii despre diverse modalitati de imprimare pentru textile, am achizitionat utilajele si materialele necesare pentru inceput, ne-am creat un sediu fizic si am deschis un magazin online. A urmat o perioada de teste, de familiarizare cu procesul de imprimare, de concepere a primei colectii de tricouri…", mai spun antreprenorii pe site-ul ruvix.ro.

Afacerea Ruvix a fost lansata in octombrie 2013, investitia initiala fiind de 3.000 de euro (banii au provenit din surse proprii, de la job-urile anterioare ale tinerilor). Din acest bani au cumparat aparatura necesara pentru imprimare serigrafica si un stoc initial de tricouri de toate culorile si toate marimile.

Procedeul de imprimare este realizat prin serigrafie (indeosebi pentru tirajele mai mari), sublimare sau termotransfer. Firma pune la dispozitie o gama varianta de tricouri de diferite marimi, modele si culori.

“Serigrafia se preteaza pentru imprimarea de cantitati mari cu acelasi print, iar noi voiam cantitati mici si printuri diverse. Usor, usor insa, am inceput sa cunoastem si sa stapanim mai bine domeniul. Am vazut ce isi doreste si publicul. Am lansat produse care nu au prins, dar si produse ce ne-au adus popularitate si venituri frumoase”, povesteste Elena pentru wall-street.ro.

Investitia initiala s-a amortizat inca din al doilea an de activitate, insa tinerii antreprenori au continuat sa investeasca in aparatura noua si in materii prime.

Astazi, gama de articole vestimentare s-a extins si vanzarile sunt de aproximativ 300.000 de euro.


Tags: tricouri personalizateafacere cu tricouriimprimare tricouri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 3.77 din 5 - 22 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]