Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum au reusit trei tineri sa puna bazele unei afaceri cu tricouri personalizate

de
3970 0 21 Mar. 2017
Cum am reusit in afaceri


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

3.68
din 17 voturi
RATING UTILIZATORI

"Sa fii antreprenor nu-i deloc treaba usoara si nu multi se incumeta sa o ia pe drumul asta", spun pe site-ul lor antreprenorii care au demarat afacerea Ruvix. Cu toate acestea, desi drumul de la idee la practica nu este intotdeauna usor, cu ambitie si entuziasm, trei prieteni s-au asociat pentru a-si indeplini visul, acela de a infiinta un atelier care se ocupa cu realizarea de tricouri personalizate.

Inainte de a infiinta propriul business, Cristian Radulescu, Elena Matei si Alexandru Ciobica au lucrat in diverse agentii de publicitate de tip BTL. In urma cu 4 ani, acesti trei tineri cu studii informatice, de management si comunicare au pus bazele unui afaceri cu tricouri personalizate, care s-a dovedit un real succes.

Inceputul nu a fost usor, mai ales in conditiile in care au demarat o afacere despre care nu stiau mai nimic.

Cristian a avut ideea afacerii, si fara sa stea prea mult pe ganduri, i s-au alaturat cei doi. Nu aveau cunostinte despre acest domeniu de activitate, asa ca au inceput sa se informeze despre echipamentele de imprimare si modalitatile de utilizare, despre furnizorii de tricouri, despre deschiderea si administrarea unui site.

"Suntem o echipa tanara, energica ce isi propune nu doar sa creeze un simplu tricou ci sa aduca ceva creativ pe piata din Romania. Tricourile marca Ruvix sunt concepute pentru a se mula pe un stil de viata activ, nonconformist, urban.", se precizeaza pe pagina de Facebook a afacerii.

Parintii tinerilor erau sceptici cu privire la reusita afacerii, sfatuindu-i sa lucreze intr-o companie mare, sa capete experienta si abia apoi sa incerce sa demareze o afacere.

"Desi nu aveam deloc experienta in domeniu, am inceput sa ne autoinstruim si am cautat informatii despre diverse modalitati de imprimare pentru textile, am achizitionat utilajele si materialele necesare pentru inceput, ne-am creat un sediu fizic si am deschis un magazin online. A urmat o perioada de teste, de familiarizare cu procesul de imprimare, de concepere a primei colectii de tricouri…", mai spun antreprenorii pe site-ul ruvix.ro.

Afacerea Ruvix a fost lansata in octombrie 2013, investitia initiala fiind de 3.000 de euro (banii au provenit din surse proprii, de la job-urile anterioare ale tinerilor). Din acest bani au cumparat aparatura necesara pentru imprimare serigrafica si un stoc initial de tricouri de toate culorile si toate marimile.

Procedeul de imprimare este realizat prin serigrafie (indeosebi pentru tirajele mai mari), sublimare sau termotransfer. Firma pune la dispozitie o gama varianta de tricouri de diferite marimi, modele si culori.

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii




“Serigrafia se preteaza pentru imprimarea de cantitati mari cu acelasi print, iar noi voiam cantitati mici si printuri diverse. Usor, usor insa, am inceput sa cunoastem si sa stapanim mai bine domeniul. Am vazut ce isi doreste si publicul. Am lansat produse care nu au prins, dar si produse ce ne-au adus popularitate si venituri frumoase”, povesteste Elena pentru wall-street.ro.

Investitia initiala s-a amortizat inca din al doilea an de activitate, insa tinerii antreprenori au continuat sa investeasca in aparatura noua si in materii prime.

Astazi, gama de articole vestimentare s-a extins si vanzarile sunt de aproximativ 300.000 de euro.


Tags: tricouri personalizateafacere cu tricouriimprimare tricouri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum au reusit trei tineri sa puna bazele unei afaceri cu tricouri personalizate
Rating:
Nota: 3.68 din 5 - 17 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții Ón cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton