Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afacerile de succes formeaza relatii profitabile cu clientii lor

de Victor Oancea 18 Aug. 2011 2877
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Clientii sunt stapanii nostri si asa vor ramane intotdeauna. Clientii au libertatea sa aleaga intre afaceri diverse, in functie de succesul lor, in functie de faptul ca sunt sau nu afaceri profitabile pentru ei, in functie de modul in care detinatorii afacerilor ii trateaza. Cele mai de succes afaceri si cele care se dovedesc profitabile timp indelungat sunt afacerile care isi respecta clientii, care le ofera informatii complete si intr-un mediul transparent, care le ofera cadouri si gratuitati, promisiuni realiste si suport permanent.

Clientii unei afaceri sunt entitati autonome, cu putere de decizie si cu moduri specifice de gandire si de actiune. Tocmai in acest scop vine ca ajutor marketing-ul si tehnicile sale prin intermediul carora putem afla cu ce tip de clienti avem de-a face in conducerea si dezvoltarea afacerilor noastre si pentru a ne asigura ca acestea devin afaceri profitabile.

Legatura pe care o mentinem cu setul nostru specific de clienti este baza pentru niveluri ridicate ale vanzarilor, este baza pe care se formeaza si se consolideaza o reputatie solida, un brand de succes si o imagine prospera a unei afaceri marete.

Iata cum se formeaza relatii profitabile cu clientii unei afaceri de succes veritabil:

1.    Oferiti clientilor dvs beneficii pe care competitia dvs nu le ofera. Poate detineti produse asemanatoare sau chiar identice. Problema cea mai mare a afacerilor de pretutindeni este ca nu se bucura de succes si niveluri profitabile ale vanzarilor tocmai pentru ca nu detin abilitatea de a-si prezenta produsele si serviciile prin prisma corecta si care sa se mapeze pe asteptarile si nevoile clientilor.

Prea multe afaceri isi prezinta produsele si serviciile prin prisma caracteristicilor si nu prin prisma beneficiilor si prea multe afaceri nu se pot bucura de succes fiindca nu stiu care dintre beneficii trebuie accentuate in cazul unui set anume de clienti.

2.    Nu alcatuiti o baza de clienti pentru campania dvs de e-mail marketing din randul tuturor clientilor. Selectati-i pe cei mai potriviti si cooptati-i pe cei care au achizitionat deja produse si ar putea sa prezinte interes si pentru altele. Selectati-i pe cei care va viziteaza website-ul intr-o baza regulata si trimiteti-le invitatii. Selectarea se poate face de catre o aplicatie customizata de un programator.

3.    Cereti clientilor dvs informatii care sa va spuna in functie de ce considerente isi duc deciziile de a achizitiona produse, ce preferinte detin, ce ii atrage catre afacerile dvs si ce anume ii nemultumeste.

4.    Returnati banii clientilor nemultumiti si faceti ca intreg procesul de schimbari de produs sau returnare de bani sa fie simplu si rapid.



Tags: afaceriafaceri profitabileafaceri de succesclienti

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Restaurantele vor fi obligate sa ofere gratuit apa clientilor

de Bianca Tila
21 Mar 2024
Restaurantele, barurile, cantinele si firmele de catering vor fi obligate, prin lege, sa le ofere apa potabila clientilor care vor cere acest lucru....

Cifra de afaceri din serviciile de piata prestate intrepriderilor a crescut cu 13,1%

de Bianca Tila
22 Ian 2024
Cifra de afaceri din serviciile de piata prestate in principal intreprinderilor a crescut in primele 11 luni ale anului trecut, in termeni nominali,...

INS: Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 1,3% in primele zece luni

de Bianca Tila
14 Dec 2023
In perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2023, cifra de afaceri din industrie pe total (piata interna si piata externa) a inregistrat cresteri in...

INS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut cu 2% in primele 10 luni

de Bianca Tila
06 Dec 2023
Volumul cifrei de afaceri din comerul cu amanuntul a crescut in primele 10 luni din acest an comparativ cu perioada similara a anului trecut atat ca...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]