Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Branding pentru mici afaceri profitabile

de
1842 0 02 Oct. 2011
Dosare de afaceri


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Branding-ul nu se potriveste oricarei afaceri si doar unele se pot transforma in brand in adevaratul sens al cuvantului. Multe confuzii si neintelegeri se pot isca din simplul fapt ca multi oameni nu constientizeaza in mod real ce inseamna un brand si care este conceptul care functioneaza in spatele unei afaceri.

Strategia de branding trebuie sa includa o suma variabila de strategii de marketing si de advertising. Prin aceste doua surse se reuseste o proiectare corecta de brand pentru afacerile de orice calibru si de orice profil. Branding se refera si la memorabilitatea unei companii in randul clientilor sai si in randul potentialilor clienti.

Afacerile devin branduri atunci cand se pozitioneaza corect pe o anumita nisa sau sub-nisa si se diferentiaza in mod clar de restul competitorilor de pe piata. Clientii si potentialii clienti vad intr-un brand o suma de principii si valori, un set aparte de calitate si viabilitate. Cu alte cuvinte, clientii si potentialii clienti asociaza o afacere cu emotie, cu empatie, cu o sincronizare de ganduri si asteptari.

Pentru a intelege strategia de branding pe care doriti sa o implementati pentru micile dvs afaceri trebuie sa veniti cu cateva raspunsuri clare la intrebari cheie:

1.    Care este fraza distincta care va reprezinta afacerea?
2.    Care sunt valorile si principiile in care va regasiti in mod clar in afacerile pe care le detineti?
3.    Care este imaginea afacerii dvs in randul clientilor si potentialilor clienti?
4.    Care sunt elementele care va diferentiaza de restul competitorilor de pe piata si cum puteti proceda pentru a le accentua si populariza in randul audientei careia va adresati?
5.    Ce va spune feedback-ul primit din partea clientilor si potentialilor dvs clienti? Cum va percep acestia afacerile? Dar produsele si serviciile oferite?
6.    Ce concept se ascunde in spatele numelui companiei dvs si cum rezoneaza acesta in randul clientilor si potentialilor dvs clienti? Proiecteaza anumite imagini, anumite emotii, anumite reguli de calitate si promisiuni de indeplinire a responsabilitatilor pe care vi le-ati asumat?

Branding-ul este unul dintre cele mai dificile concepte pe care incercam sa le asociem cu afacerile noastre si in strategiile de branding trebuie sa investim atunci cand se merita si cand exista o disponibilitate crescuta din partea audientei careia ne adresam.

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2018
Lavanda: cultura profitabila in 2018

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii







Tags: brandbranding.strategii brandingbrand afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Branding pentru mici afaceri profitabile
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016