Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cele trei elemente esentiale pentru un discurs ca la carte!

de Ilinca Dobrescu 15 Iun. 2012 4586
4.75 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

De foarte multe ori ne aflam in pozitia in care trebuie sa livram un discurs, sa tinem o prezentare sau sa ne pictam ideea de afaceri catre un investitor potential. Este esential sa stim care sunt elementele care ne vor asigura succesul in prezentarea ideilor pe care dorim sa le conturam, in livrarea mesajului catre o audienta-tinta.

Iata si cele trei elemente esentiale pentru succes in orice prezentare, discurs sau pitch:

1. Informatii, cercetare, documentare.
Informatiile clare, exacte stau la baza oricarei prezentari, oricarui discurs. Este esential sa cunoastem tot ce se poate cunoaste despre subiectul pe care il vom aborda, fie ca dorim sa ne prezentam ideile de afaceri unui investitor, unui partener de afaceri, fie ca dorim sa tinem un discurs sau o prelegere. Cercetarea si documentarea sunt cele doua aspecte care necesita investitii serioase de timp, energie si chiar de bani pentru a ne asigura ca suntem in tema cu subiectul abordat.

2. Exercitiu inainte de prezentare, discurs samd. Fara exercitiu nu putem sa facem absolut nimic. Este nevoie sa ne prezentam mesajul, discursul, prelegerea in fata unei audiente "false" de mai multe ori inainte de a livra mesajul final. Este esential sa vizitam locul in care se va tine prezentarea, sa ne familiarizam cu spatiul in care vom sta, cu maniera in care ne vom utiliza limbajul non-verbal samd. Exersati pentru a va simti cat mai pregatit si eliberat de emotiile inerente oricarui discurs sau prezentari.

3. Pasiune pentru subiectul in cauza. Fara pasiune niciun discurs nu va fi un succes, nicio prezentare nu va aduce rezultatele dorite, nicio prelegere nu va aduce acel sentiment de "wow" in randul celor prezenti in cadrul audientei. Este esential sa detineti si sa va aratati pasiunea pentru subiectul pe marginea caruia veti discuta.

Nu uitati faptul ca cele mai bune discursuri si pitch-uri catre potentiali investitori sunt autentice, pasionale, pline de entuziasm.


Tags: discurs de succesprezentare de succespitch reusit

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]