Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Comunicatele de presa pe intelesul oamenilor de afaceri

de Maria Nicutar 22 Iul. 2011 2783
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Fie ca detineti afaceri mici sau mari, afaceri simple sau complexe, oricare ar fi strategiile de marketing pe care le adoptati, comunicatele de presa vor fi intotdeauna unelte perfecte prin care sa va mariti vizibilitatea in lumea afacerilor. Iata elementele esentiale ale comunicatelor de presa si o scurta prezentare pe intelesul antreprenorilor dornici sa isi promoveze afacerea:

Un comunicat de presa este o comunicare, un mesaj scris si adresat unei grupari de jurnalisti(revista, ziar, canal tv, website) in scopul publicarii sale, prin e-mail sau fax.

Comunicatul trebuie sa aiba valoare de stiri si deci trebuie sa contina informatii importante, de impact intr-un domeniu sau pentru o industrie anume. Sa spunem ca detineti o firma care se ocupa cu organizarea de cursuri de formare profesionala si intentionati sa introduceti un curs nou de Marketing si consultanta in afaceri.

Ei bine, eliberarea unui comunicat de presa catre o astfel de agentie se poate dovedi cel mai bun pas. Nu este recomandat sa asteptati sa vina presa la dvs pentru a afla ce mai puneti la cale si ce planuri detineti. De multe ori nu exista o asemenea acoperire si jurnalistii pot fi cooptati in proiecte diverse si de impact mai mare.

De aceea, este bine sa veniti cu aceste mesaje dvs si sa le alcatuiti impreuna cu un relationist cu experienta in domeniul sau. Domeniul Relatiilor Publice se ocupa, printre multe altele si cu aceasta activitate prin care se promoveaza cu mare eficienta produsele si serviciile unei afaceri. Relationistii se vor baza pe continutul informatic pe care dvs il veti pune la dispozitia lor si vor alcatui un comunicat usor de verificat, preluat si publicat de catre jurnalisti.

Cu alte cuvinte, stirea va aparea exact in forma in care dvs doriti sa apara si sa fie vizualizata de cititori. Mai mult, comunicatele de presa mai detin un mare avantaj, si anume, cel de a fi eliberate sub embargo. Altfel spus, veti trimite aceste mesaje cu o anumita data de publicare, „nu mai devreme de data x, ora y”. In acest fel, detineti timpul necesar pentru a va organiza comunicatele si procesul de publicizare si veti pastra momentul pentru data la care este oportuna vizibilitatea informatiei.

Spre exemplu, sa spunem ca detineti o firma celebra de productie de parfumuri naturale, organice si intentionati sa lansati un produs la o anumita data. Puteti sa transmiteti comunicatul cu o anumita perioada de timp inainte si sa impuneti o data de publicare care sa se sincronizeze cu momentul lansarii.




Tags: comunicat de presaeliberare comunicat de presacomunicat de presa sub embargo

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]