Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum ne tratam clientii pentru a ne asigura succesul in afaceri?

de Ilinca Dobrescu 28 Aug. 2011 3397
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Greselile pe care le comitem in afaceri si mai ales cele de pe urma carora clientii au de suferit trebuie sa devina prioritati de care sa ne achitam cat mai rapid posibil. Se spune ca un client multumit va raspandi vorba catre alti 5 cunoscuti si un client nemultumit va raspandi vorba catre alti 25 de cunoscuti. Iata cum fiecare detaliu conteaza in afaceri si nu ne permitem sa renuntam la regulile de customer service in nici o conditie.

Iata cateva sfaturi care sa va ajute sa va tratati clientii in mod avantajos pentru a va asigura succesul in afacerile pe care le conduceti:

1.    Raspundeti la nelamuriri si plangeri dupa ce ati studiati indeajuns de mult problema cu care va confruntati. Acordati timp pentru lamurirea clientului si mai ales pentru rezolvarea problemei in avantajul clientilor.

2.    Angajatii responsabili cu sarcinile departamentului de customer service trebuie sa sfarseasca orice e-mail sau apel telefonic intr-o nota favorabila. Este mai mult decat necesar sa se ofere scuze clientilor partiniti, insa scuzele nu trebuie sa fie elementele cu care sa se termine un apel telefonic sau un e-mail, pentru a nu reaminti clientului de greseala comisa ci pentru a-i lasa un sentiment placut ca problemele sale sunt rezolvate sau in curs de rezolvare.

3.    Angajatii responsabili cu sarcinile departamentului de customer service sau managerii trebuie sa isi verifice tonul folosit in redactarea mesajelor din e-mail-uri. De foarte multe ori, fraze si expresii pe care le folosim in mod normal, intr-o conversatie fata-in-fata cu clientii nostri pot capata diverse nuante nefavorabile in cadrul mesajelor din e-mail-uri.

4.    Atunci cand va confruntati cu nemultumiri si plangeri o solutie este sa va intrebati clienti cum doresc sa le fie rezolvata problema. Veti descoperi ca majoritatea vor fi mult mai calmi dupa ce vor auzi ca le este oferita posibilitatea de a-si propune solutia potrivita. Cei mai multi vor propune solutii convenabile atat pentru ei cat si pentru compania pe care o reprezentati sau o conduceti.




Tags: customer serviceclienti afaceriafacerireguli customer service

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cifra de afaceri din serviciile de piata prestate intrepriderilor a crescut cu 13,1%

de Bianca Tila
22 Ian 2024
Cifra de afaceri din serviciile de piata prestate in principal intreprinderilor a crescut in primele 11 luni ale anului trecut, in termeni nominali,...

INS: Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 1,3% in primele zece luni

de Bianca Tila
14 Dec 2023
In perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2023, cifra de afaceri din industrie pe total (piata interna si piata externa) a inregistrat cresteri in...

INS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut cu 2% in primele 10 luni

de Bianca Tila
06 Dec 2023
Volumul cifrei de afaceri din comerul cu amanuntul a crescut in primele 10 luni din acest an comparativ cu perioada similara a anului trecut atat ca...

Ce ar trebui sa incluzi intr-un plan de afaceri pentru un restaurant

de Bianca Tila
08 Nov 2023
Gandul de a lucra pentru tine suna destul de tentant, mai ales daca esti un pasionat al gusturilor fine. Ideea de a castiga bani reprezinta o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]