Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum procedam pentru a ne face clientii sa ne iubeasca brand-ul?

de Matei Antonescu 26 Iul. 2011 3219
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cei mai multi antreprenori sunt foarte constienti de faptul ca orice client este o adevarata sursa de profit si nu ne permitem sa pierdem nici macar pe unul. Problema care vine este nevoia de loializare si fidelizare a clientilor existenti si de castigare de noi clienti pentru afacerile noastre. Solutia sta in modalitatea noastra de a-i determina sa ne priveasca serviciile si produsele, implicit intreaga afacere, cu afectiune, respect si sa ne iubeasca brand-ul.

Cum se procedeaza? Nu este simplu, ci este un intreg proces care cere timp, bani si multa energie. Peste toate, cere creativitate si multa imaginatie necesare pentru a anticipa ce isi doresc clientii, pentru a le oferi produsele perfecte, pentru a incarca procesul cu mult stil si eleganta.

De la orice vanzare mica, de sapun handmade, pana la o vila cu 3 etaje, orice produs trebui vandut ca si cum am vinde o solutie pentru o problema arzatoare, pentru o problema care trebuie rezolvata cat mai curand posibil si intr-o maniera optima pentru client.

Prima regula a jocului este sa stiti ce probleme si nevoi au clientii dvs. In acest fel ii veti cunoaste si veti sti cum sa ii tratati, cum sa folositi empatia ca arma principala in vanzari, cum sa ii determinati sa va impartaseasca mai multe informatii, feedback atat de folositor.

Adoua regula este sa ii tineti la curent cu tot ce se intampla in firma si i-ar putea interesa. Se vor simti importanti, valorosi pentru firma dvs si vorba se va duce mai departe, aducandu-va clienti care in prezent cer respect mai mult decat orice.

A treia regula, insa nu in ordinea importantei sale, este cea de a va respecta promisiunile. Promiteti ca veti organiza un concurs cu premii in valoare de x lei, tineti-va cuvantul si dati suma de bani promisa catre cei care participa. Ati promis reduceri mari in luna februarie, tineti-va promisiunile si faceti reducerile sa fie chiar mari in ochii clientilor dvs.

O alta regula importanta este sa angajati numai personal cu orientare catre client. Chiar daca stiti ca noul personal nu cunoaste produsele sau serviciile la fel de bine, ganditi-va ca prin intermediul unui training, acest lucru se rezolva. Pe de alta parte, lipsa de respect, lipsa de orientare catre consumator, o vorba buna si un zambet natural nu se vor invata niciodata la comanda.


Tags: brandafacericlientireguli afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Bergenbier reinventeaza brandul Caraiman

de Bianca Tila
22 Mar 2024
Bergenbier isi extinde portofoliul si lanseaza Caraiman, o bere cu un gust echilibrat, din categoria de bere core, informeaza societatea prin...

Restaurantele vor fi obligate sa ofere gratuit apa clientilor

de Bianca Tila
21 Mar 2024
Restaurantele, barurile, cantinele si firmele de catering vor fi obligate, prin lege, sa le ofere apa potabila clientilor care vor cere acest lucru....

Cifra de afaceri din serviciile de piata prestate intrepriderilor a crescut cu 13,1%

de Bianca Tila
22 Ian 2024
Cifra de afaceri din serviciile de piata prestate in principal intreprinderilor a crescut in primele 11 luni ale anului trecut, in termeni nominali,...

INS: Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 1,3% in primele zece luni

de Bianca Tila
14 Dec 2023
In perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2023, cifra de afaceri din industrie pe total (piata interna si piata externa) a inregistrat cresteri in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]