Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum tratam criticile si nemultumirile superiorilor?

de
2066 0 24 Iun. 2011
Dosare de afaceri


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

In primul rand orice subordonat ar trebui sa isi ia masurile de siguranta pentru a nu ajunge in acest punct nefavorabil in care sa se loveasca de critici si nemultumiri. Dar, in acelasi timp, nici un om nu este facut sa isi indeplineasca activitatile profesionala intr-o perfectiune deplina, fara greseli, intarzieri sau intr-o sincronizare optima cu restul angajatilor.

Problema cea mai dificila in acest subiect nu este existenta nemultumirilor sefilor la adresa angajatilor, ci maniera in care acestea sunt tratate. Sa ne gandim la modelul ideal de angajat in ochii angajatorilor. Vor, cu siguranta, persoane care sa isi indeplineasca in totalitate cerintele stipulate in fisa postului, vor rapiditate si eficienta, performanta inalta si un comportament model la locul de munca.

Ni se par multe cerinte, insa, in fapt, toate sunt realiste. Angajatorii cer ce trebuie cerut pentru o prosperitate in afaceri iar in momentul in care apar nereguli intre asteptari si ceea ce se ofera, se creeaza surse importante de conflict daca nu exista o buna interactiune intre cele doua parti.

In primul rand superiorii trebuie sa detina abilitatea de a oferi o critica constructiva, si nu una negativa, care nu aduce nici un avantaj pentru nici una dintre tabere. Apoi, feedback-ul oferit trebuie tratat in mod corespunzator de catre subordonat.

In mod principal, angajatul trebuie sa trateze critica intr-un mod profesional, si nu trebuie sa o vada ca pe o critica personala, un atac la persoana. Daca ati stabilit un termen limita pentru un proiect intr-o anumita data si aceasta s-a extins din cauza dvs, nu este cazul sa va condamnati seful pentru un comportament anormal.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere pentru invatarea limbii engleze - Fise de lucru practice Clasele 0-IV


Aceasta metoda revolutionara ii permite copilului dvs sa invete la perfectie limba engleza Apelati la aceasta metoda si bucurati-va in scurt timp de progresele spectaculoase ale copilului dvs • fixare profunda a informatiilor • vocabular bogat • exprimare corecta si eleganta exact ca a unui vorbitor nativ de engleza ...

Oferta Speciala
valabila 48h


Intelegerile contractuale si cele verbale trebuie respectate in ambele directii. In acceasi masura in care angajatii doresc sa li se respecte drepturile si sa li se ofere beneficiile promise, la fel doresc si angajatorii sa li se respecte cerintele si regulile impuse la inceperea colaborarii.

Personalul care are de-a face cu un feedback constructiv trebuie sa isi ia masurile necesare de a indrepta greselile comise, de a-si imbunatati progresele, de a se automotiva pentru a repara situatia creata.

Va trebui sa judecati la rece critica si nemultumirile legate de maniera in care va conduceti activitatea la locul de munca si sa stabiliti concret sursele problemelor si modurile in care acestea pot fi evitate pe viitor. Nimic nu este mai suparator decat o greseala care se repeta si un angajat care pare sa nu urmeze sfaturile si regulile angajatorului.

Solutia este sa va concentrati pe activitatile pentru care sunteti responsabil si sa primiti un feedback regulat, pentru a va putea masura progresele sau regresele. Discutati deschis cu superiorii si explicati-le unde se produc greselile in desfasurarea activitatii dvs si cereti-le ajutorul acolo unde il puteti primi.

Nimeni nu va va ajuta sa va duceti la buna indeplinire munca pentru ca sunteti obosit, dar superiorii va vor ajuta daca aveti cerinte reale si fondate, care sa va motiveze existenta greselilor.




Tags: criticile superiorilormodelul ideal de angajatangajatorii

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum tratam criticile si nemultumirile superiorilor?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016