Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Mix-ul de marketing

de
3855 0 19 Mai. 2011
Dosare de afaceri


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

La baza crearii acestui concept sta teoria ca o buna strategie de marketing este asemanatoare cu o reteta culinara. Diferite ingrediente se cer in functie de rezultatul scontat, adaugate in ordinea si in cantitatea potrivite.

Mix-ul de marketing este divizat intr-o serie de unelte pe care le folosim in mod strategic pentru a ne atinge scopurile pe piata economica. Expertii le spun "P"-uri, noi le spunem "indispensabile". Oricum s-ar numi, ele sunt elemente controlabile ale planului de marketing:

1.    Produsul.
Acesta este primul "P", fara de care nu ar exista nici un mix de marketing, nici un client si nici un antreprenor. Functionalitate, calitate, stil, impachetare, garantie, siguranta si multe altele sunt punctele de interes ale unui produs sau serviciu.

2.    Pretul. Acesta este ales in concordanta cu preturile pietei, cu preturile concurentei pentru aceleasi produse sau servicii. Al doilea "P" include si promotiile si reducerile de pret.

Un produs cu un pret prea ridicat risca sa nu se vanda. In acelasi timp, un produs care este achizitionat in ritm rapid de clienti ne poate spune ca nu am stabilit cel mai bun pret. Am fi putut atrage profit mai mare. Cu toate acestea, un pret prea mic stabilit in cazul unui produs/serviciu de calitate superioara ar putea induce in eroare clientul. Acesta poate crede ca produsul nu poseda calitate genuina iar stabilirea unui pret mai mare pentru un produs de calitate slaba il poate induce in eroare, dandu-i sentimentul ca va plati pentru un produs select.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere de teste rezolvate la limba romana clasa a VI-a


Copilul dvs are examen de Evaluare Nationala la sfarsitul clasei a VI-a Pregatiti-l de nota 10 Stimate parinte Aceasta etapa prefigureaza primul examen important din viata de elev a copilului dvs admiterea la liceu Constituie “piatra de temelie” ce sta la baza unei pregatiri serioase pe care ulterior se poate construi o...

Oferta Speciala
valabila 48h


3.    Plasarea. Aici ne referim la distributia produsului vizat pe piata si la livrarea sa catre client. Canalele de distributie se aleg in functie de costurile pe care le implica, de calitatea serviciilor si de viteza cu care opereaza. Clientii doresc acces rapid la produse si de accea trebuie sa alegem metoda potrivita.

4.    Promovarea. Modul in care un client devine constient de existenta produsului nostru pe piata este parte integranta a activitatii de promovare. Include relatiile publice, publicitatea si reclama.Strategia de promovare implica necesitatea luarii in calcul a 4 factori decisivi:

-    Care este mesajul potrivit?

-    Cand il putem lansa, cand sunt potentialii client receptivi la vanzarea produsului nostru ?

-    Ce canal media sa alegem pentru promovare? Ce canale media prefere potentialii clienti? Ce costuri implica fiecare alternativa?

Mix-ul de marketing trebuie adaptat la piata economica si necesita un manager abil sa jongleze eficient cu cea mai buna varianta a celor 4 "P"-uri.


Tags: mixul de marketingpotentiali clientipiata economicadistributia produsuluidefinitie mix marketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Mix-ul de marketing
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016