Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Solutie ieftina de autopromovare pentru afaceri: Comunicatul de presa

de Maria Nicutar 26 Iun. 2011 3753
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Intr-o era in care cautam din ce in ce mai multe solutii pentru o promovare eficace, antreprenorii si managerii recurg la eliberarea comunicatelor de presa si acest lucru se dovedeste un real succes. Va vom explica, mai departe, cum se elibereaza comunicatele de presa si la ce elemente ale sale trebuie sa dati atentie pentru a fi preluate de presa.

In primul rand, sa stabilim clar ce este si ce nu este un comunicat de presa. Este un mesaj cu valoare de stire si nu trebuie sa sune ca reclama la adresa companiei dvs.

In acest sens, trebuie sa delegati un specialist din domeniu pentru a-l redacta conform regulilor acceptate de jurnalisti. Veti elibera acest comunicat, iar cei care il vor considera valoros il vor publica in cadrul publicatiilor pentru care activeaza.

Comunicatul de presa nu trebuie lansat cu ocazia fiecarui eveniment care se petrece in cadrul unei firme sau companii, indiferent de importanta sa.

Trebuie sa dati un comunicat atunci cand aveti informatii valoroase de transmis, informatii care intereseaza publicul si care sunt in ton cu preocuparile societatii intr-un anumit moment. In cadrul comunicatului trebuie sa va asigurati ca ati raspuns la intrebarile „cine?”, „ce?”, „unde?”, „cand?”, „de ce?”.

De multe ori, companiile uita ca nu toti cititorii au de-a face cu specificul domeniului in care acestea activeaza si lanseaza comunicate intesate de elemente de jargon. Este bine sa le folositi in numar redus si sa le explicati in mod clar.

De asemenea, ganditi-va ca multe comunicate nu se mai modifica si se publica asa cum au fost trimise. De aceea este esential sa dati atentie datelor si limbajului folosit.

O regula de baza de care trebuie sa tineti cont pentru a usura munca jurnalistilor este de a va imparti textul comunicatului in titlu, primul paragraf si restul textului. Subiectul trebuie sa se regaseasca in titlu si in primul paragraf, iar in restul textului trebuie sa includeti detaliile. In acest fel este mai usor pentru jurnalisti sa va citeasca, sa va evalueze si sa va publice textul.

Nu dati comunicate prea lungi sau cu informatii lipsa. Vor fi modificate atunci cand se decide sa fie trimise spre publicare. Se poate sa se taie informatii pe care le-ati fi vrut incluse mai mult decat pe cele ramase in articolul publicat de presa.




Tags: comunicat de presapublicare comunicat de presa

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]