Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Transmite mesajul tau publicitar prin cadouri practice!

de
2172 0 25 Oct. 2007
Dosare de afaceri


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Tricouri, sepci, agende, calendare, pixuri, brichete, brelocuri, insigne, scrumiere, suporti pentru pahare, mouse-pad-uri, cani personalizate...  In doua cuvinte: materiale promotionale. 

Intr-o lume pe care nu ne-o mai putem imagina fara publicitate, piata produselor personalizate este in continua crestere, la fel si oportunitatile de afaceri pe aceasta piata.

Pentru intalnirile de afaceri, lansarea de produse si servicii, premiile concursurilor de fidelitate sau evenimente pe care le organizeaza sau sponsorizeaza  (spectacole, concerte), firmele apeleaza tot mai des la aceste forme de publicitate. Dincolo de faptul ca transmit mesajul lor publicitar, materialele promotionale le ajuta sa ofere clientilor si potentialilor lor clienti si un cadou practic, de folosinta mai indelungata.

In timp ce firmele mari nici nu mai concep construirea unui buget de publicitate care sa nu includa materialele promotionale, cheltuind zeci sau chiar sute de milioane de lei pentru productii de mii de bucati, firmele mici, nou aparute pe piata, incearca si ele sa faca fata noilor provocari publicitare si sa-si adapteze din mers bugetul pentru includerea in strategia lor de marketing a acestor forme de promovare.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Teste REZOLVATE de Limba si Literatura romana pentru reusita la examenul de DEFINITIVARE


Examenul de definitivat Venit Dat Luat Realizata de un colectiv de profesori cu experienta culegerea Teste REZOLVATE de Limba si Literatura romana pentru reusita la examenul de DEFINITIVARE iti pune la dispozitie 50 de teste conforme subiectelor elaborate de Centrul National de Evaluare si Examinare programelor specifice pentru...

Oferta Speciala
valabila 48h

Daca marcile de succes sunt imprimate in serii de mii de exemplare de catre producatori industriali, comenzile firmelor mici si mijlocii, in serii de cateva zeci sau sute de bucati, sunt preluate de micii producatori de materiale promotionale. Pentru ca potentialul comenzilor de serii mici este urias (proportional cu numarul firmelor mici si mijlocii), ne propunem sa speculam aceasta din urma oportunitate de afaceri.

Am mai adauga aici un alt argument important: nevoia tot mai mare a consumatorilor individuali de personalizare a cadourilor pe care le fac celor dragi. De la un mesaj simpatic, fotografia lor, a partenerului, prietenillor, formatiei preferate, bebelusului, cainelui sau masinii familiei, pana la momente din viata – cabana in care si-au petrecut vacanta, pestera pe care au descoperit-o, pestele prins in Delta, primii pasi ai copilului, etc. –, toate  aceste instantanee, imprimate pe un tricou sau pe o cana, pot deveni un cadou placut si nu foarte scump pe care il pot face apropiatilor. Si ei apeleaza, evident, tot la micii producatori de obiecte personalizate.

Continuare atelier pentru imprimari diverse.



Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Transmite mesajul tau publicitar prin cadouri practice!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Fenomenul Exit in afacerile din Romania

de Florin P. Amariei
19 Iun 2018
Romanii cu simt antreprenorial cresc afaceri de la zero si apoi le vand pe sume mari. Procesul este cunoscut in lumea afacerilor drept "exit"....

Ministerul Economiei si ASE Bucuresti au lansat un curs de educatie antreprenoriala

de Idei De Afaceri
21 Nov 2016
Ministerul Economiei, Comertului si Relatiilor cu Mediul de Afaceri si Academia de Studii Economice din Bucuresti au lansat in parteneriat un curs...

Consiliul IMM-urilor: opinie privind eliminarea unor taxe pentru mediul de afaceri

de Idei De Afaceri
21 Nov 2016
In data de 27 octombrie 2016 a fost transmisa spre promulgare Legea privind eliminarea unor taxe si tarife, precum si pentru modificarea si...

Noile generatii au nevoie de un ecosistem antreprenorial in pas cu transformarile digitale

de Alina Constantinescu
27 Sep 2016
Transformarea digitala pe care o traverseaza economiile lumii influenteaza major modelele de business si de dezvoltare ale afacerilor. Se estimeaza...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016