Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum crestem preturile fara sa ne pierdem clientii?

de Adela Simonescu 04 Iul. 2011 3951
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Aceasta este o problema majora pentru multe afaceri. Numeroase idei de afaceri se lanseaza si se demareaza pe aceasta tactica, de promovare a produselor cu preturi mici de vanzare. Dar ce se intampla cand dorim sau suntem nevoiti sa crestem preturile? Cum se procedeaza pentru a ne pastra vechii clienti si pentru a atrage pe altii noi?

Problema majora este invatarea unui anumit sector de clienti cu un set specific de preturi. Cu cat vorbim despre o perioada mai lunga de timp in care preturile s-au mentinut mici, cu atat mai greu va fi pentru o idee de afaceri sa inceapa sa prinda alt contur decat cel initial.

Ganditi-va ca v-ati deschis un magazin de parfumuri handmade intr-o zona centrala a orasului si deja detineti clienti fideli. In acelasi timp, sunteti obligat sau pur si simplu doriti sa va majorati preturile.

O solutie ar fi sa anuntati o schimbare de produse sau de ingrediente impreuna cu o majorare de preturi care sa vina natural, in mod implicit. Intotdeauna preturile ar trebui crescute odata cu modificarea setului de beneficii oferite de o afacere si resimtite de client.

Acestea trebuie sa dicteze pretul de vanzare al unui produs, si nu nevoia mai mare a antreprenorului din cauza crizei economice, maririi taxelor samd. Intr-adevar, de multe ori acestea sunt motivele pentru care se cresc preturile, insa alte motive trebuie date clientilor pentru a nu parasi o afacere. Incercati sa veniti cu un plus pentru consumatori, incepand cu ambalajul si terminand cu ingredientele.

Fie ca ati comercializat pana in acest punct hotarator produse de parfumerie cu ingrediente normale si din acest moment va veti centra interesul pe ingrediente organice, ecologice, fie ca veti schimba ambalajul nereturnabil cu cel care poate fi reumplut, samd trebuie sa veniti cu o idee care sa va faca afacerea usor de acceptat.

Va trebui sa gasiti o metoda prin care sa puteti sa aratati clientilor ca afacerea dvs da ceva in schimbul preturilor practicate majorate. Nici un client nu va accepta o majorare de preturi fara sa primeasca ceva in schimb, decat daca sunteti singurul producator al acestui item si daca acesta nu doreste sa schimbe marca.

Doar in acest caz, de exclusivitate, va este permisa o majorare de preturi fara adaugirea unui set de beneficii si avantaje, iar acest lucru este foarte riscant de cele mai multe ori si pentru orice afacere.




Tags: majorare preturiafacereidei de afaceriafaceri preturi micicresc preturile

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

5 idei de afaceri ideale pentru 2020

de Florin Amariei
22 Oct 2019
Un nou an, un nou inceput, nu? Ei bine, am cercetat si am gasit 5 idei de afaceri ideale pentru anul 2020. Poti profita de ultimele luni ramase din...

Idei de afaceri in care poti investi fara frica

de Florin Amariei
16 Feb 2021
Iti prezentam cateva idei de afaceri in care poti investi fara frica. Nu uita, insa, ca orice business are riscul sau. Trebuie, totusi, sa fii atent...

4 plus 1 sfaturi pentru o afacere de succes

de Florin Amariei
15 Mar 2021
Iti doresti sa ai succes cu afacerea ta? Retine aceste 4+1 sfaturi pentru un business care iti aduce banii doriti! Simplul fapt ca ai gasit o idee...

8 idei de afaceri mici si profitabile in 2019

de Florin Amariei
19 Sep 2019
Aproape 21 de milioane de americani au propria lor afacere care functioneaza si in prezent. Acest numar este egal cu aproximativ toata populatia...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]