Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

3 pasi de parcurs cand alegem o agentie de advertising

de
1326 0 05 Iul. 2011
Dosare de afaceri


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Orice compania care se respecta are nevoie de advertiseri si de experitiza lor pentru a-si face afacerea, produsele si serviciile vizibile pe piata si catre consumatorii carora se adreseaza. De retinut este faptul ca marketing-ul nu inseamna advertising. Marketerii si advertiserii sunt doua specii clare si distincte de profesionisti, fiecare cu setul sau specific de cunostinte si aptitudini.

O agentie de advertising merita contractata daca indeplineste urmatoarele 3 puncte, luate in total:

1.    Detine o oarecare experinta de prestare de servicii catre companii de succes. Trebuie sa stiti de la inceput cu cine aveti de-a face si atunci este optim sa verificati portofoliul agentiei. Vedeti ce proiecte au avut pe mana si cum s-au descurcat, pentru ce companii au lucrat.

De asemenea, puteti sa verificati ce rating detin in mediul online. Mai mult, aveti posibilitatea sa contactati companiile care au lucrat cu respectiva agentie de advertising si sa aflati toate detaliile contractului. Cum s-au descurcat advertiserii? Au respectat limitele de timp impuse de managerii responsabili sau de antreprenori? Cum s-a finalizat produsul? Cat succes detine compania dupa terminarea contractului cu agentia fata de momentul anterior?

2.    Va cunoste foarte bine compania in momentul in care va asezati la masa de discutii. Desigur, acesta este un fel de interview pentru ambele parti. In functie de cerinte si de negocieri, se va stabili daca puteti sau se merita sa lucrati impreuna.

Datoria lor este sa va cunoasca firma, compania de-a fir a par. Trebuie sa stie ce produse aveti pe piata, cum le-ati facut vizibile, ce greseli exista in campaniile de advertising trecute si uneori si ce directii de dezvoltare doriti sa urmati. Este esential sa contractati o agentie de advertising care sa-si fi facut temele iar reprezentantii sai sa fie capabili sa va raspunda la orice intrebare sau nelamurire.

3.    Aflati modul in care doriti sa fie platiti reprezentantii si copywrite-erii, directorii de arta si creatie samd. In functie de modalitatea acceptata veti sti cat de mult v-ar avantaja un contract cu aceasta agentie. Multe agentii de advertising accepta plata per proiect, in timp ce altele doresc plata la ora de lucru.

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii







Tags: agentie de advertisingagentii advertisingadvertiseri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

3 pasi de parcurs cand alegem o agentie de advertising
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton