Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 aspecte esentiale de care sa tii cont inainte sa lansezi un nou produs

de Matei Antonescu 12 Feb. 2014 2687
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Lansarea unui produs va fi incununata de succes daca tinem cont de 5 reguli de aur, enuntate si reamintite de numerosi experti din mediul business si marketing:

1. Lansezi un produs care acopera o nevoie sau o dorinta? Cat de mult sufera potentialii tai clienti pentru ca nu detin inca acest produs? Stabileste acest aspect pentru a te asigura ca lansarea produsului iti va aduce incasari substantiale. Daca produsul tau nu se adreseaza unei nevoi/dorinte clare, incontestabile, este timpul sa lucrezi pentru a-l imbunatati.

2. Cat de original este produsul pe care ai de gand sa il lansezi? Daca ai de gand sa aduci pe piata un produs de calitate identica sau asemanatoare cu restul produselor cu care intra in competitie, cu functii si beneficii asemanatoare sau identice, planul se va dovedi un esec de proportii.

Una dintre cele mai importante reguli este sa asiguri unicitate si originalitate produsului in care doresti sa investesti. Asa ca investeste cat mai mult in realizarea unui produs care sa se distinga cu usurinta de restul produselor care se adreseaza acestei audiente-tinta.

Eforturile de marketing vor fi mult mai reduse in aceasta situatie in care produsele se vand de la sine, prin prisma beneficiilor unice.

3. Cat de bine iti cunosti audienta-tinta? Daca nu cunosti absolut toate informatiile cu privire la clientii tai potentiali, cu siguranta nu ai sanse sa ii "nimeresti" cu mesajele de marketing potrivite.

4. Cine sunt managerii de produs pe care mizezi. Inainte de orice si mai presus de toate, trebuie sa mizezi pe calitate, nu pe cantitate. Deci este prea putin important numarul de angajati care vor asigura succesul lansarii de produs. Esentiala ramane calitatea managerilor de produs.

Ia in echipa manageri de produs cu experienta solida in domeniul lor de referinta. Acestia sunt singurii care pot ajuta sa iti aduci produsul pe piata, cu maxim de succes.

5. Invata din greseli si bazeaza-te pe feedback-ul oferit de potentialii clienti care participa la sondaje, focus-grup-uri si alte metode de testare a succesului unei viitoare lansari de produs.

Nu vei avea un produs perfect, insa poate deveni astfel, cu exercitiul de rigoare, cu beneficiile pe care le poti aduce pe parcurs.

Mult succes si lansari de produs exceptionale!


sursa foto: www.freegreatpicture.com


Tags: lansare de produslansarea unui produs

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]