Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cand clientii devin nepoliticosi si chiar furiosi...

de Maria Nicutar 22 Aug. 2011 3991
2.5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

De cele mai multe ori, afacerile au de-a face cu clientii si aceasta devine o problema foarte des atunci cand lucrurile scapa de sub control. Clientii care au avut de suferit din cauza angajatilor nostri, din cauza serviciilor sau nu sunt multumiti de produsul primit pot reactiona in modalitati care sa ne faca sa adancim profunzimea problemei deja existente. Conditia esentiala pentru calmarea apelor tulburi este sa punem la dispozitia clientilor doar angajati cu o puternica orientare catre clienti si cu o mare abilitate de a calma spiritele incinse.

Clientii sunt stapanii nostri. Au spus-o multi si o spunem si noi. Din pacate, antreprenoriatul nu vine doar cu avantaje ci si cu mari neajunsuri, neajunsuri care uneori ne fac sa regretam ca am intrat in lumea afacerilor.

Solutia evidenta pentru a evita astfel de conflicte cu clientii nostri este sa avem cea mai mare grija in a le oferi respect, in a le oferi serviciile si produsele primite, in a le oferi sprijin in rezolvarea nelamuririlor si nemultumirilor.

Cu toate acestea, cateodata conflictele apar si o anumita rezolutie este mai mult decat necesara foarte rapid pentru a nu ne face o publicitate negativa de proportii imense. Bunavointa si respectul clientilor nostri poate deveni o simpla himera atunci cand incalcam regulile fata si de un singur client.

Primul lucru pe care ar trebui sa il facem pentru a solutiona un conflict cu o persoana nepoliticoasa si chiar furioasa este sa ne cerem scuze si sa cerem cat mai multe detalii, o explicatie clara pentru a putea decide care este problema si care poate fi cea mai buna solutie. Aceasta metoda este perceputa de multi ca o tehnica perfecta de a trage de timp in favoarea ambelor parti. Clientul furios are un ragaz in care sa isi exteriorizeze nemultumirea si deci sa se calmeze si sa gandeasca limpede, angajatul evita un alt conflict care apare cand credem ca stim care este problema si rezolvam ce nu trebuia rezolvat si mai ales, are timp sa stabileasca cea mai avantajoasa solutie pentru ambele parti.

Apoi, orice astfel de conflict trebuie sa asigure si sa reasigure clientul, in cazul in care acesta are dreptate si detine un motiv fondat de nemultumire, ca situatia nu va mai aparea in viitor si sa i se ofere un motiv sa se reintoarca, sa ne aleaga produsele si pe viitor. Este un pas dificil si multi se vor multumi in a rezolva problema si a lasa clientul sa iasa pe usa magazinului, restaurantului samd, insa este necesara.

Nu in ultimul rand, problema ivita trebuie reparata si trebuie implementata o strategie de evitare a unor astfel de situatii pe viitor.




Tags: clientiafacericlienti furiosiclienti nepoliticosi

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 2.5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Restaurantele vor fi obligate sa ofere gratuit apa clientilor

de Bianca Tila
21 Mar 2024
Restaurantele, barurile, cantinele si firmele de catering vor fi obligate, prin lege, sa le ofere apa potabila clientilor care vor cere acest lucru....

Cifra de afaceri din serviciile de piata prestate intrepriderilor a crescut cu 13,1%

de Bianca Tila
22 Ian 2024
Cifra de afaceri din serviciile de piata prestate in principal intreprinderilor a crescut in primele 11 luni ale anului trecut, in termeni nominali,...

INS: Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 1,3% in primele zece luni

de Bianca Tila
14 Dec 2023
In perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2023, cifra de afaceri din industrie pe total (piata interna si piata externa) a inregistrat cresteri in...

INS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut cu 2% in primele 10 luni

de Bianca Tila
06 Dec 2023
Volumul cifrei de afaceri din comerul cu amanuntul a crescut in primele 10 luni din acest an comparativ cu perioada similara a anului trecut atat ca...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]