Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Clienti de cosmar - cum ii inlaturati?

de
1496 0 27 Mai. 2011
Dosare de afaceri


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Va consuma mult timp, resurse, va deranjeaza angajatii, nu platesc la timp, sunt nemultumiti in mod constant? Poate ca este timpul sa ii "concediati". Inainte de a va inlatura clientii nedoriti luati o pauza de gandire si analizati problema in profunzime. Se poate ca situatia sa stea altfel. Poate clientii au cerinte deloc exagerate din partea dvs. sau a angajatilor. Consultati-va cu un specialist in domeniu si analizati rentabilitatea clientilor. Veti descoperi ca multi nu sunt surse adevarate de profit, ci va provoaca paguba si stres. De aceea trebuie sa luati un loc la birou, si sa incepeti sa faceti calculele.


Estimati incasarile anuale provenite de la clientul in cauza in balanta cu cheltuielile pe care le suportati dvs. cu materialele, timpul pe care i-l acordati, banii returnati cand nu este multumit de produsele comandate s.a.m.d. Clientii care trebuie inlaturati trebuie alesi dintre cei care, deseori, nu isi onoreaza platile sau care cer cu insistenta gratuitati, reduceri si promotii si nu ofera nici un beneficiu in schimb.

In decizia de a renunta la anumiti clienti trebuie sa investiti multa obiectivitate. Nicio afacere nu isi permite sa piarda clienti doar pentru ca nu sunt preferatii nostri. Nu uitati ca o astfel de “concediere” poate avea o reactie negativa in lant si va poate “usura” si de alti clienti. Mai mult, fiti constient de faptul ca procesul de castigare de noi clienti este mai costitistor decat cel de a ii pastra pe cei vechi. In acelasi timp se poate dovedi un pas profitabil sa achizitionati noi consumatori in defavoarea celor prea putin “profitabili”.

O alternativa pentru inlaturarea clientilor nedoriti este propunerea de noi termeni si conditii de colaborare. Daca, spre exemplu, ati observat ca isi fac un obicei din a a va trata angajatii intr-un mod necorespunzator puteti sa incercati sa ajungeti la o rezolutie impunand conditiile necesare. Daca serviciile oferite de dvs. prezinta interes si importanta pentru client, acesta se va conforma. Ganditi-va ca oricat profit ar fi la mijloc nu puteti sa va stricati reputatia si imaginea companiei prin defavorizarea angajatilor si nerespectarea drepturilor lor.

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii




Curajul de a spune “NU” este de mare importanta atunci cand discutati cu un client problemele existente in colaborarea voastra. Impuneti regulile pe care sunteti dispus sa le acceptati daca veti lucra in continuare impreuna si comunicati clar ce ii puteti oferi si ce asteptari aveti in schimb de la el.


Tags: clienti nedoritirentabilitate clientiimaginea companiei

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Clienti de cosmar - cum ii inlaturati?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton