Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum ne tratam clientii pentru a ne asigura succesul in afaceri?

de
1878 0 28 Aug. 2011
Dosare de afaceri


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Greselile pe care le comitem in afaceri si mai ales cele de pe urma carora clientii au de suferit trebuie sa devina prioritati de care sa ne achitam cat mai rapid posibil. Se spune ca un client multumit va raspandi vorba catre alti 5 cunoscuti si un client nemultumit va raspandi vorba catre alti 25 de cunoscuti. Iata cum fiecare detaliu conteaza in afaceri si nu ne permitem sa renuntam la regulile de customer service in nici o conditie.

Iata cateva sfaturi care sa va ajute sa va tratati clientii in mod avantajos pentru a va asigura succesul in afacerile pe care le conduceti:

1.    Raspundeti la nelamuriri si plangeri dupa ce ati studiati indeajuns de mult problema cu care va confruntati. Acordati timp pentru lamurirea clientului si mai ales pentru rezolvarea problemei in avantajul clientilor.

2.    Angajatii responsabili cu sarcinile departamentului de customer service trebuie sa sfarseasca orice e-mail sau apel telefonic intr-o nota favorabila. Este mai mult decat necesar sa se ofere scuze clientilor partiniti, insa scuzele nu trebuie sa fie elementele cu care sa se termine un apel telefonic sau un e-mail, pentru a nu reaminti clientului de greseala comisa ci pentru a-i lasa un sentiment placut ca problemele sale sunt rezolvate sau in curs de rezolvare.

3.    Angajatii responsabili cu sarcinile departamentului de customer service sau managerii trebuie sa isi verifice tonul folosit in redactarea mesajelor din e-mail-uri. De foarte multe ori, fraze si expresii pe care le folosim in mod normal, intr-o conversatie fata-in-fata cu clientii nostri pot capata diverse nuante nefavorabile in cadrul mesajelor din e-mail-uri.

4.    Atunci cand va confruntati cu nemultumiri si plangeri o solutie este sa va intrebati clienti cum doresc sa le fie rezolvata problema. Veti descoperi ca majoritatea vor fi mult mai calmi dupa ce vor auzi ca le este oferita posibilitatea de a-si propune solutia potrivita. Cei mai multi vor propune solutii convenabile atat pentru ei cat si pentru compania pe care o reprezentati sau o conduceti.

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii







Tags: customer serviceclienti afaceriafacerireguli customer service

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum ne tratam clientii pentru a ne asigura succesul in afaceri?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Consiliul IMM-urilor: opinie privind eliminarea unor taxe pentru mediul de afaceri

de Idei De Afaceri
21 Nov 2016
In data de 27 octombrie 2016 a fost transmisa spre promulgare Legea privind eliminarea unor taxe si tarife, precum si pentru modificarea si...

Sfaturi utile pentru afaceri de succes cu o berarie

de Camelia Ghenes
01 Iun 2016
Daca iti deschizi berarie, atentie la "vecinii" localului. Indeosebi tinerii, care frecventeaza cel mai des berariile, au tendinta de a face mult...

5 tipuri de trandafiri de gradina cu care poti face afaceri profitabile

de Teo Manole
13 Mai 2016
In categoria trandafirilor vechi europeni de gradina, incadram cinci clase de trandafiri: Gallica, Damask, Alba, Centifolia si Moss. 1....

Dosar de afaceri - Cum sa-ti deschizi o patiserie?

de Andreescu Sorin
11 Mai 2016
De la delicioasele strudele, merdenele sau cornuri cu diverse umpluturi, oferta patiserilor romani s-a diversificat foarte mult in ultimul timp,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: Posibila colaborare, lasati o adresa de mail.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton