Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum se incheie o vanzare cand clientul ezita sau spune NU

de
4481 0 23 Iun. 2011
Dosare de afaceri


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Multi antreprenori nu inteleg pe deplin importanta pe care trebuie sa o acorde training-ului managerilor si angajatilor din departamentul de vanzari. Acestia sunt elementele cheie care va vor aduce mai mul profit si in functie de abilitatea lor, veti avea clienti mai multi, mai fideli si care sa achizitioneze cu o frecventa sporita.

Angajatii responsabili cu vanzarile trebuie sa inteleaga intreg procesul de vanzare ca fiind fundamentat pe decizia clientilor. Degeaba se vor angaja in discutii elaborate si bine gandite cu acestia, daca nu pot trece de decizia lor de a nu achizitiona un produs sau serviciu.

Un „nu” este cea mai scurta cale catre lipsa vanzarilor daca membrii  departamentului de vanzari nu isi cunosc atuurile care sa sa ii ajute sa castige clientii.

Factorii care duc la ezitarea sau refuzul de cumparare din partea clientilor sunt numerosi. Daca oferiti produse sau servicii de calitate slaba, cu o cantitate mica in raport cu pretul practicat samd, va aflati intr-o situatie foarte dificila. Acesti factori sunt cel mai greu de rasturnat in favoarea afacerilor care le promoveaza.

Nu uitati ca regulile de aur ale oricarui produs sau serviciu sunt cele de promovare a calitatii inalte si un raport avantajos calitate-cantitate-pret. Solutia este ca oferiti reduceri acolo unde se poate, promotii si oferte speciale.

Clientul poate ezita sau refuza sa achizitioneze un produs din cauza interactiunii cu un angajat nepregatit. Membrii echipei de vanzari care nu cunosc pe deplin produsele sau serviciile pe care le promoveaza nu fac nici un bine nimanui. Nu sunt capabili sa ajute clientul sa ia o decizie avantajoasa si nu isi reprezinta firma in mod favorabil.

Un client poate sa spuna „Nu” si din cauza faptului ca nu este convins in totalitate de beneficiile pe care le poate primi din partea unui produs sau serviciu, sau din cauza ca angajatul nu i-a oferit destule informatii relevante pentru a se decide. De multe ori, un refuz vine in locul unor intrebari sau ca rezultat natural al nelamuririlor. Multi clienti sunt reticenti in a pune intrebari mai multe si prefera sa asculte ce li se transmite de catre angajatii responsabili cu vanzarile.

De aceea, trebuie sa fiti sigur ca aveti pe linia de vanzari numai angajati pregatiti, entuziasti, cu orientare catre client, puternic motivati si gata sa anticipeze nevoile, dorintele si nelamuririle clientilor.

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii







Tags: vanzaridepartamentul de vanzariechipa vanzariclientvanzari

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum se incheie o vanzare cand clientul ezita sau spune NU
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

3 pasi in alegerea culorilor potrivite pentru ambientul clientului tau

de Silviu Marian Banila
15 Dec 2015
Tocmai datorita faptului ca nuantele joaca un rol semnificativ in orice ambient si context este important sa nu le alegem in mod amatorist. Cum sa...

Vrei sa-ti atragi clientii? 2 idei de tipuri de restaurante tematice

de Anca Georgescu
30 Mar 2015
Va prezentam cateva exemple interesante, toate din statul american Florida, care ar putea sa dea de gandit proprietarilor de restaurante si baruri...

Transforma-ti clientii nefericiti in adevarati fani! Urmareste acesti 4 pasi!

de Catalin Chivu
12 Feb 2015
Atunci cand un client are o experienta neplacuta cu afacerea ta, nu este interesat sa afle a cui a fost vina. Pur si simplu vrea o solutie. Uneori...

2 cele mai mari calitati ale oamenilor de succes din vanzari

de Dan Iacobescu
10 Feb 2015
Oamenii de succes din vanzari invata in mod continuu. Sunt constienti de faptul ca paharul lor nu e niciodata plin, asa ca sunt avizi de cunoastere...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: Posibila colaborare, lasati o adresa de mail.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton