Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Efectele crizei: Romanii au consumat mai putin sau au ales produse mai ieftine in 2011

de
1252 0 20 Dec. 2011
Dosare de afaceri


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Potrivit unui studiu realizat de Mednet Marketing Research Center, mai mult de 70 de procente dintre romani au scazut cantitatea de produse achizitionate sau au ales produse mai ieftine in acest an.

Conform studiului, efectele crizei asupra a 59% dintre respondenti are legatura cu majorarea preturilor. Pentru o pondere de 47,9%, reducerea salariala sau a castigurilor salariale reprezinta efectul major al crizei.

Pentru 18,6%, pierderea locului de munca a fost pe primul loc in topul efectelor crizei. Pentru 15 procente dintre respondenti, cel mai important efect al crizei a fost cresterea ratelor la credite din cauza defavorizarii leului si 13,8 procente dintre respondenti au declarat ca simt criza economica din perspective pierderii sau diminuarii beneficiilor extra-salariale.


De asemenea, potrivit studiului, 72,2% si-au miscorat consumul sau au ales produse mai ieftine, in urmatoarea pondere:

- 46,3% au ales aceleasi produse, dar in cantitate micsorata

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii




-10% au ales produse mai ieftine si in aceeasi cantitate
-15,9% au ales produse mai ieftine si in cantitate mai redusa.


Tags: criza economicaefectele crizeimednet marketing research center

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Efectele crizei: Romanii au consumat mai putin sau au ales produse mai ieftine in 2011
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton