Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

O ocupatie destul de rentabila - list broker

de Andreescu Sorin 16 Nov. 2015 3220
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Direct advertising (in traducere - reclama directa) - se refera la materialele promotionale, unele tiparite, altele online care sunt distribuite direct consumatorului potential, personal ori prin posta. In ultimul deceniu asemenea tehnici au cunoscut o crestere spectaculoasa, majoritatea specialistilor insistand pe necesitatea pastrarii legaturii cu consumatorul (intr-o maniera cat mai personalizata, umana, directa).

Dar, cum putem afla datele personale (nume, prenume, varsta, sex, adresa si numar de telefon), de exemplu, a 3000 dintre ei? Ajungem acum la instrumentul esential al marketingului modern (si, implicit, al publicitatii stiintifice): banca de date a consumatorilor.

Prin alte parti, exista firme specializate care ofera asemenea servicii, inchiriind informatiile detinute (mai mult chiar, o ocupatie destul de rentabila este aceea de list broker, persoana care intermediaza intre firmele specializate si producatorii interesati de datele acestora, retinandu-si un comision de 20%).

Nu va speriati, majoritatea celor arhivati se afla acolo cu asentimentul lor (de curiozitate, cand mai raspundeti la vreo tombola sau mai expediati vreun cupon la concurs, cititi cu atentie continutul sau. 

Veti remarca cu aceasta ocazie ca ati semnat, foarte probabil, ca sunteti de acord ca datele voastre personale sa intre in baza de date a organizatorilor). De obicei orice producator serios isi pastreaza o baza de date a clientilor sai, actualizand-o periodic.

Intre metodele de direct advertising (denumit uneori si direct response adverising) se mai numara, alaturi de direct mail, telemarketing-ul (care nu inseamna, asa cum cred multi, prezentarea/vanzarea produsului cu ajutorul emisiunilor televizate, ci prin intermediul telefonului) si TV shopping-ul.

Motivele sunt evidente si extrem de convingatoare:
- a obtine un nou consumator costa producatorul de 5-8 ori mai mult decat il costa mentinerea unui actual consumator;

- 90% din profitul unui producator provine de la cumparatorii "fidelizati" si doar 10% de la clientii sporadici, intamplatori; reducerea, cu numai 5% a in randul consumatorilor poate creste profitul cu 35-45%;

- un consumator loial unui anumit produs cheltuieste, pe parcursul vietii, cateva zeci de mii de dolari (sau, daca vreti, echivalentul in lei) prin achizitionarea repetata a produsului; el reprezinta astfel o veritabila pentru producator.

Campaniile de direct mail sunt frecvente, inregistrand adeseori succese importante in promovarea si vanzarea produselor. Daca, pe de o parte, o asemenea campanie ajunge la potentialul consumator, avand astfel rezonanta mai puternica, pe de alta parte identificarea destinatarilor (caracterizati demografic si psihografic) poate ridica probleme deosebite. Sa presupunem ca dorim sa realizam un direct mail pentru a promova un produs destinat, sa zicem, patronilor de intreprinderi cu 10-50 de angajati (un pager? o asigurare? Ganditi-va voi cam ce-ar putea fi).





Tags: publicitatebrokerlist brokercampanii de publicitatedirect mailpromovare

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

After -school - ce servicii poti oferi si cum sa-ti faci planul de promovare?

de Julian Manescu
24 Nov 2015
Inainte de a incepe activitatea, trebuie sa stii exact ce servicii oferi. Dar mai ales: pentru cati copii, cu ce varste, cate ore, daca le asiguri...

Afaceri de vanzare? Proiectanti, brokeri sau cumparatori de afaceri de vanzare?

de Maria Nicutar
13 Dec 2011
Afacerile de vanzare reprezinta solutia pentru multi romani. Suntem foarte interesati sa pornim afaceri insa nu avem nici timpul si nici cunostintele...

Brokeri de afaceri - 6 sfaturi pe care nu ni le da nimeni cand colaboram cu ei

de Maria Nicutar
19 Nov 2011
Brokerii de afaceri reprezinta una dintre cele mai bune inventii de la inghetata pana in prezent. Ne cautam afaceri mici, mari, simple, in domeniul...

Workshop A_BEST si ABI - Limba engleza pentru brokerii imobiliari

de Matei Antonescu
14 Oct 2011
Centrul de Limbi Straine A_BEST si partenerul sau ABI (Asociatia Brokerilor Imobiliari) ofera mai nou si workshop-uri de limba engleza cu tinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]