Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Idei de afaceri

Solutie ieftina de autopromovare pentru afaceri: Comunicatul de presa

de
2317 2 26 Iun. 2011
Dosare de afaceri


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Intr-o era in care cautam din ce in ce mai multe solutii pentru o promovare eficace, antreprenorii si managerii recurg la eliberarea comunicatelor de presa si acest lucru se dovedeste un real succes. Va vom explica, mai departe, cum se elibereaza comunicatele de presa si la ce elemente ale sale trebuie sa dati atentie pentru a fi preluate de presa.

In primul rand, sa stabilim clar ce este si ce nu este un comunicat de presa. Este un mesaj cu valoare de stire si nu trebuie sa sune ca reclama la adresa companiei dvs.

In acest sens, trebuie sa delegati un specialist din domeniu pentru a-l redacta conform regulilor acceptate de jurnalisti. Veti elibera acest comunicat, iar cei care il vor considera valoros il vor publica in cadrul publicatiilor pentru care activeaza.

Comunicatul de presa nu trebuie lansat cu ocazia fiecarui eveniment care se petrece in cadrul unei firme sau companii, indiferent de importanta sa.

Trebuie sa dati un comunicat atunci cand aveti informatii valoroase de transmis, informatii care intereseaza publicul si care sunt in ton cu preocuparile societatii intr-un anumit moment. In cadrul comunicatului trebuie sa va asigurati ca ati raspuns la intrebarile „cine?”, „ce?”, „unde?”, „cand?”, „de ce?”.

De multe ori, companiile uita ca nu toti cititorii au de-a face cu specificul domeniului in care acestea activeaza si lanseaza comunicate intesate de elemente de jargon. Este bine sa le folositi in numar redus si sa le explicati in mod clar.

De asemenea, ganditi-va ca multe comunicate nu se mai modifica si se publica asa cum au fost trimise. De aceea este esential sa dati atentie datelor si limbajului folosit.

O regula de baza de care trebuie sa tineti cont pentru a usura munca jurnalistilor este de a va imparti textul comunicatului in titlu, primul paragraf si restul textului. Subiectul trebuie sa se regaseasca in titlu si in primul paragraf, iar in restul textului trebuie sa includeti detaliile. In acest fel este mai usor pentru jurnalisti sa va citeasca, sa va evalueze si sa va publice textul.

Nu dati comunicate prea lungi sau cu informatii lipsa. Vor fi modificate atunci cand se decide sa fie trimise spre publicare. Se poate sa se taie informatii pe care le-ati fi vrut incluse mai mult decat pe cele ramase in articolul publicat de presa.

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii







Tags: comunicat de presapublicare comunicat de presa

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Solutie ieftina de autopromovare pentru afaceri: Comunicatul de presa
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

caut partener/investitor

Intrebare: Salut,am o afacere in care detin o linie de produs sticle PET(-utilaje noi+matrite) de 0,150l;0,250l;0,500l si0,900l),intr-o hala noua ce are toate utilitatile si as dori un partener pentru a extinde afacerea in domeniul fabricarii lactatelor ca iaurt,sana,cascaval etc. mentionand ca sunt inginer chimie alimentara cu experienta(promotia 1991,Fac. din Galati) .Astfel vreau sa inchid circuitul producand si imbuteliind produse din lapte pe langa vanzarea de PET-uri ptr. alti beneficiari ,cu alte cuvinte e nevoie de achizitii utilaje prelucrare lapte.Astept raspuns de la cei interesati.

Raspuns: lasa-ti va rog un telefon de contact.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii2 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
Maria Nicutar 2011-07-22 06:20:38
Buna ziua,

Comunicatele se publica pe website-urile de comunicate de presa. Exista destule optiuni si cea mai buna ar fi sa apelati la ajutorul unui relationist (PR, Relatii Publice) care sa faciliteze acest proces. Relationistii detin informatiile necesare pentru a elibera un comunicat de presa foarte eficace, scris pe limba jurnalistilor si deci usor de preluat si publicat.
Vor urma mai multe articole pe aceasta tema cat de curand si veti afla mai multe informatii.

O zi buna,
Nicutar Maria
Grusea Maria Rodica 2011-07-21 12:14:18
Dar unde publicam comunicatul? Eu, de ex. am o afacere in Pitesti si as vrea sa dau un comunicat prin care sa intru in atentia presei locale; cum procedez? Poate mai scrieti un articol despre comunicatele de presa in care sa precizati si aceste aspecte.

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton