Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Strategii de comercializare a invitatiilor si felicitarilor handmade

de
1339 1 03 Feb. 2015
Dosare de afaceri


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Felicitarile au avantajul ca pot asigura un volum mai mare al vanzarilor decat invitatiile, strategiile de comercializare fiind in principiu urmatoarele:


Metoda cea mai practica si cea mai la indemana consta in stabilirea unor colaborari cu diverse magazine (librarii, pape tarii, magazine de cadouri, de decoratiuni etc.), care sa fie de acord sa gazduiasca in incinta lor un stativ rotativ cu felicitarile dvs. si sa se ocupe totodata si de vanzarea lor propriu-zisa.

Pot fi chiar si magazine mici de cartier (de confectii, de incaltaminte, buticuri), important este ca stativul sa fie expus intr-un loc foarte vizibil, astfel incat clientii sa ia imediat contact cu el. Daca felicitarile sunt lucrate cu mare atentie la detalii si au un aspect sic, fiti convins ca ele le vor starni imediat privitorilor dorinta de a le achizitiona.

Nu uitati ca ele pot fi cum parate nu numai pentru a fi trimise cuiva, ci si pe post de obiec te decorative, pentru a „insufleti“ o vitrina de exemplu. Dorinta de achizitionare se naste spontan, ca urmare nu conteaza prea mult cadrul in care potentialii clienti iau contact cu aceste felicitari.

Aceasta metoda de distributie a felicitarilor este avantajoasa din toate punctele de vedere: patronii pot castiga un comision frumusel sacrificand doar un sfert de metru patrat din spatiul lor (atat ocupa stativul cu felicitari), iar dvs. nu trebuie decat sa treceti o data la cateva zile pe la fiecare punct de vanzare pentru a realimenta stativul cu felicitari si pentru a colecta banii.

Daca reusiti sa puneti la punct o relatie de acest gen cu patronii a cinci magazine este suficient. Spre exemplu, daca fiecare dintre aceste magazine vinde fie si numai 10 felicitari pe zi, intr-o luna vindeti fara probleme 1.500 de bucati.

Cele mai avantajoase sunt magazinele frecventate de turistii straini (situate in holurile hotelurilor), magazinele de lux (orice fel de magazin de lux, indiferent ca vinde haine, cosmetice sau bijuterii) si, mai ales, florariile. Florarii exista in orice oras si este clar ca cine intra aici are ceva de sarbatorit: aniversarea cuiva, o cununie, un botez, o mutare in casa noua etc. Daca tot achizitioneaza un buchet de flori de cateva zeci de lei, cu siguranta va fi dispus si sa dea 7-8 lei pe o felicitare de exceptie, care sa insoteasca buchetul.

Vanzarile cunosc un salt impresionant in zilele cu sfinti mari (Sfantul Ion, Sfintii Constantin si Elena, Sfanta Maria, Sfintii Mihail si Gavril, Sfantul Andrei), cand sunt o multime de sarbatorite: Ioana, Andreea, Maria, Mariana, Gabriela, Miha ela etc. In aceste zile, felicitarile dvs. comercializate in florarii pot purta un mesaj personalizat, sub forma unei banderole – „La multi ani, Andreea!“ – fapt care le sporeste considerabil atractivitatea.

Important! Cand mergeti pentru prima oara intr-un astfel de magazin, cu scopul de a initia o colaborare de succes cu patronul respectiv, trebuie sa respectati cateva reguli de bunsimt mergeti imbracat in tinuta de afaceri, inmanati o carte de vizita atractiva, prezentarea felicitarilor o faceti aratand o mapa aspectuoasa cu mostre, fiecare mostra avand o eticheta cu cod si cu pret, vorbiti calm, fara sa va precipitati. Prima impresie e decisiva, iar cineva care se prezinta ca un profesionist si face o prima impresie favorabila va fi ascultat cu mare atentie.

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii





Dar cel mai important argument al dvs. va fi pana la urma aspectul felicitarilor! Puteti chiar testa diferite combinatii de culori, dar fiti convins in orice moment ca nimic nu poate compensa bunul-gust si preocuparea pentru a oferi un produs de calitate.
De obicei, odata ce ati stabilit o relatie functionala cu cateva magazine pentru distributie, puteti sa le lasati marfa insotita doar de factura, urmand ca aceasta sa fie platita intr-un interval de timp rezonabil.


Tags: afacerefelicitarifelicitari handmadevanzare felicitariinvitatiimagazin

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Strategii de comercializare a invitatiilor si felicitarilor handmade
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Afacere inedita cu metulon - castravetele tepos. Bun pentru cei la dieta!

de Idei De Afaceri
29 Iun 2016
Fructul de castravete cu tepi (metulon) este bine apreciat de amatorii de arome exotice si mai ales de cei obligati la o dieta hipocalorica. Sarac in...

Mica afacere - Ferma pentru ingrasarea racilor

de Cosmin Enescu
24 Iun 2016
Stiati ca puteti infiinta o crescatorie extensiva care se limiteaza la ingrasarea racilor? Oricare ar fi specia de raci aleasa pentru cultura, este...

O afacere care te va scoate din anonimat

de Silviu-marian Banila
25 Mai 2016
Este o afacere deosebita, pentru cei cu veleitati artistice si nu numai. Unii oameni se feresc sa investeasca in zona gravurii, deoarece li se pare...

Care este spatiul necesar pentru o afacere de divertisment

de Silviu-marian Banila
21 Apr 2016
Planuiesti sa deschizi o arena laser cu activitati multiple? Vrei mai multe activitati sub un singur acoperis? Ar fi de preferat. Laser Tag-ul poate...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții ţn cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii1 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
bita 2015-07-11 12:30:16
As vrea sa ├«ncep o afacere pe internet u felicit─âri handmad. Crede╚Ťi ca este posibil? As avea posibilitatea sa am profit? Va mul╚Ťumesc.

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton