Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Tehnici inteligente de mentinere a unui mediu favorabil la locul de munca
Locul de munca este, in viziunea prea multor angajati si chiar si angajatori, un spatiu sobru, plictisitor si plin de rutina. Angajatii isi pierd motivatia, performantele scad, vanzarile scad si ele si afacerile se duc de rapa mai repede decat ne-am astepta. Adevarul este ca succesul in afaceri consta in mentalitatea angajatorilor si in mentalitatea angajatilor. De aceea, mediul construit la locul de munca trebuie sa fie unul potrivit sa ne inspire, sa ne motiveze si sa ne aduca starea emotionala de care avem nevoie pentru afaceri profitabile.
Haideti sa vedem cateva tehnici inteligente prin care reusim cu usurinta maxima sa mentinem un mediu favorabil la locul de munca, un mediu care sa ne creasca productivitatea si eficienta cu care activam:Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Lavanda cultura care iti aduce minimum 8 000 de euro profit
Ghid practic Realizarea de sapun natural
1. Afacerile profitabile detin angajatori dispusi sa ofere un bonus lunar pentru toti angajatii care nu intarzie nici macar un minut. De fiecare data cand un angajat intarzie i se scad bani din bonusul pe care il va primi la sfarsit de luna. Angajatii vor fi mai mult decat motivati sa apara la timp la birou si lucreaza mai eficient datorita beneficiilor oferite de angajatorii lor.
2. Afacerile profitabile detin angajatori gata sa serbeze ziua fiecarui angajat la birou. Fie ca este vorba despre clasicul tort, sau despre un cadou cu cina pentru doi, optiunile sunt numeroase si motiveaza angajatii in mod considerabil. Climatul de la locul de munca se schimba mai mult decat v-ati fi asteptat si relatiile intre angajati si intre angajati si dvs se intaresc foarte multe.
3. Raspundeti cu toata intelegerea fata de evenimentele fericite si cele mai nefericte din vietile angajatilor dvs. Angajatii se casatoresc, au un botez, sunt bolnavi, samd. Aratati-va intelegerea si empatia atunci cand este cazul si faceti-i sa inteleaga ca sunteti un sprijin pentru ei.
4. Cu fiecare ocazie potrivita, oferiti cadouri angajatilor pentru copiii lor, pentru sotii lor sau pentru sotiile lor. Aceste mici atentii sunt dovezi vii ca va pasa, ca sunteti constient de faptul ca au familii si au nevoi mai mari.
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 1 vot.Articole conexe
Cifra de afaceri din serviciile de piata prestate intrepriderilor a crescut cu 13,1%
de Bianca TilaINS: Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 1,3% in primele zece luni
de Bianca TilaINS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut cu 2% in primele 10 luni
de Bianca TilaCe ar trebui sa incluzi intr-un plan de afaceri pentru un restaurant
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit