Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Top 3 sfaturi pentru a consolida loialitatea clientilor tai

de Adela Simonescu 14 Mai. 2014 2909
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Clientii sunt greu de castigat dar si mai dificil de pastrat in portofoliul activ. Esential este sa mizam pe strategiile potrivite de loializare a clientilor, strategii care contribuie in mod activ la cresterea constanta a cifrei de afaceri.

In continuare va prezentam cateva dintre cele mai importante sfaturi ce contribuie la consolidarea loialitatii clientilor nostri:

1. Valoare in tot ceea ce oferim.
Serviciile si produsele oferite trebuie sa aiba in centrul lor o idee cat se poate de simpla, si anume sa aduca valoare in tabara clientilor si potentialilor clienti.

Strategiile de promovare pot fi impecabile. Si strategiile de fidelizare pot fi la fel de bine consolidate insa totul este in van daca rezultatul final nu aduce valoare reala pentru clienti.

2. Discuta personal cu acei clienti importanti care iti aduc cea mai mare parte din incasari. Sansele sunt foarte mari ca si clientii mai putin importanti sa se loveasca de problemele si nevoile pe care clientii importanti ti le vor dezvalui in momentul in care ii abordezi indeaproape, la o discutie personala, mai putin formala, destinsa.

Afla ce servicii ar dori sa introduci in portofoliu, ce functii le lipsesc, ce nevoi simt ca nu sunt in totaliltate acoperite.

Pe baza acestor informatii, poti pune bazele unor noi strategii de imbunatatire a afacerii tale.

3. Anticipeaza nevoi noi. Cea mai buna arma de aparare impotriva competitorilor si cea mai buna forma de a-ti pastra suprematia in industria in cadrul careia iti dezvoli afacerea este sa fii mereu cu un pas in fata.


In acest sens, este esential sa constientizezi  ce nevoi noi prevad clientii importanti in companiile lor, in viitorul apropiat. Afla ce produse si servicii noi ar fi necesare in urmatoarea perioada de timp si fa-le sa devina realitate, inainte ca antreprenorii competitori sa o faca!

Mult succes si afaceri profitabile!


sursa foto: www.freegreatpicture.com





Tags: loialitate clientiloializare clienti

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]