Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Transforma-ti clientii nefericiti in adevarati fani! Urmareste acesti 4 pasi!

de Catalin Chivu 12 Feb. 2015 2987
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Atunci cand un client are o experienta neplacuta cu afacerea ta, nu este interesat sa afle a cui a fost vina. Pur si simplu vrea o solutie.

Uneori lucrurile scapa de sub control. Vremea, serviciile de curierat sau pur si simplu ghinionul iti pot intarzia livrarile.

Lipsa de organizare a angajatilor sau erorile de sistem duc la nesatisfacerea nevoilor clientilor. Indiferent care ar fi situatia, ideea e urmatoarea:  in opinia clientului, esti direct responsabil atat pentru problema, cat si pentru oferirea unei potentiale solutii.

Cum poti trece dincolo de satisfactie pentru a incanta clientul nemultumit? Urmarind acesti patru pasi, atat de simpli:

1. Fa-i sa se simta intelesi – acest lucru pare redundant, insa adevarata problema vine din faptul ca majoritatea clientilor primesc un e-mail impersonal, exprimand scuzele si regretul companiei, dupa care nu se mai intampla nimic. Daca clientul spune ca e ceva in neregula cu produsul, ia legatura cu el.

Petrece cateva minute la telefon cu el sau schimba o serie de e-mailuri directe, incercand sa ajungi la esenta nemultumirii sale, intelegandu-i problema si facandu-l sa se simta apreciat.

2. Da valoare timpului lor – in majoritatea cazurilor, rapiditatea cu care rezolvi o plangere conteaza mai mult decat modul in care o faci.
Clientul are ceva de spus si nu-i place sa fie ignorat! Nu lasa sa treaca mai mult de 24 de ore pana raspunzi la e-mailuri, convorbiri telefonice sau „comentarii” pe site-ul afacerii tale. Daca poti raspunde in mai putin de-atat, e si mai bine.

3. Fa sa fie echitabil – un client va considera ca i-ai luat in considerare plangerea daca ii vei da inapoi ce a pierdut. Daca e vorba de un cadou care nu a ajuns in timp util, returneaza-i costurile de livrare, nu-i cere parerea despre calitatea produsului. Daca produsul nu este bun, inlocuieste-l – nu-i oferi un discount la urmatoarea comanda. Daca clientul a fost ignorat de reprezentantii de vanzari, acorda-i tot timpul din lume – nu trata cu un simplu raspuns la o intrebare. Fa ceea ce e logic sa faci intrucat asta va rezolva cu adevarat problema.

4. Imbunatateste totul cu putin in plus – dupa ce ai facut intregul proces echitabil, ofera si mai mult. Poti ajunge la aceasta performanta fara eforturi financiare fantastice. Pur si simplu acorda-i o reducere la urmatoarea achizitie. Sau ofera-i un card cadou.

Costul atragerii unor clienti noi este infinit mai mare decat cel de a-i pastra pe clientii fideli, asa ca fii responsabil – atat pentru cum abordezi problema, cat si pentru solutie.


Tags: clientivanzariafacereprodusclienti noiclienti fideliafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Salina artificiala. Afacerea perfecta din mediul urban

de Bianca Tila
18 Apr 2024
Salinele artificiale au un raport considerabil la sanatatea oamenilor din mediul urban. In conditiile in care nu locuiti pe langa Prahova, Sibiu sau...

Pepco raporteaza un declin al vanzarilor semestriale

de Bianca Tila
11 Apr 2024
Pepco a atras atentia ca mediul comercial in Europa ramane dificil. De asemenea, compania a raportat un declin de 2,5% al vanzarilor semestriale la...

Restaurantele vor fi obligate sa ofere gratuit apa clientilor

de Bianca Tila
21 Mar 2024
Restaurantele, barurile, cantinele si firmele de catering vor fi obligate, prin lege, sa le ofere apa potabila clientilor care vor cere acest lucru....

Cifra de afaceri din serviciile de piata prestate intrepriderilor a crescut cu 13,1%

de Bianca Tila
22 Ian 2024
Cifra de afaceri din serviciile de piata prestate in principal intreprinderilor a crescut in primele 11 luni ale anului trecut, in termeni nominali,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]