Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Transforma-ti clientii nefericiti in adevarati fani! Urmareste acesti 4 pasi!
Atunci cand un client are o experienta neplacuta cu afacerea ta, nu este interesat sa afle a cui a fost vina. Pur si simplu vrea o solutie.
Uneori lucrurile scapa de sub control. Vremea, serviciile de curierat sau pur si simplu ghinionul iti pot intarzia livrarile.Ghid practic Realizarea de sapun natural
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Cultivarea plantei cu 5 arome
Lipsa de organizare a angajatilor sau erorile de sistem duc la nesatisfacerea nevoilor clientilor. Indiferent care ar fi situatia, ideea e urmatoarea: in opinia clientului, esti direct responsabil atat pentru problema, cat si pentru oferirea unei potentiale solutii.
Cum poti trece dincolo de satisfactie pentru a incanta clientul nemultumit? Urmarind acesti patru pasi, atat de simpli:
1. Fa-i sa se simta intelesi – acest lucru pare redundant, insa adevarata problema vine din faptul ca majoritatea clientilor primesc un e-mail impersonal, exprimand scuzele si regretul companiei, dupa care nu se mai intampla nimic. Daca clientul spune ca e ceva in neregula cu produsul, ia legatura cu el.
Petrece cateva minute la telefon cu el sau schimba o serie de e-mailuri directe, incercand sa ajungi la esenta nemultumirii sale, intelegandu-i problema si facandu-l sa se simta apreciat.
2. Da valoare timpului lor – in majoritatea cazurilor, rapiditatea cu care rezolvi o plangere conteaza mai mult decat modul in care o faci.
Clientul are ceva de spus si nu-i place sa fie ignorat! Nu lasa sa treaca mai mult de 24 de ore pana raspunzi la e-mailuri, convorbiri telefonice sau „comentarii” pe site-ul afacerii tale. Daca poti raspunde in mai putin de-atat, e si mai bine.
3. Fa sa fie echitabil – un client va considera ca i-ai luat in considerare plangerea daca ii vei da inapoi ce a pierdut. Daca e vorba de un cadou care nu a ajuns in timp util, returneaza-i costurile de livrare, nu-i cere parerea despre calitatea produsului. Daca produsul nu este bun, inlocuieste-l – nu-i oferi un discount la urmatoarea comanda. Daca clientul a fost ignorat de reprezentantii de vanzari, acorda-i tot timpul din lume – nu trata cu un simplu raspuns la o intrebare. Fa ceea ce e logic sa faci intrucat asta va rezolva cu adevarat problema.
4. Imbunatateste totul cu putin in plus – dupa ce ai facut intregul proces echitabil, ofera si mai mult. Poti ajunge la aceasta performanta fara eforturi financiare fantastice. Pur si simplu acorda-i o reducere la urmatoarea achizitie. Sau ofera-i un card cadou.
Costul atragerii unor clienti noi este infinit mai mare decat cel de a-i pastra pe clientii fideli, asa ca fii responsabil – atat pentru cum abordezi problema, cat si pentru solutie.
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 1 vot.Articole conexe
Salina artificiala. Afacerea perfecta din mediul urban
de Bianca TilaPepco raporteaza un declin al vanzarilor semestriale
de Bianca TilaRestaurantele vor fi obligate sa ofere gratuit apa clientilor
de Bianca TilaCifra de afaceri din serviciile de piata prestate intrepriderilor a crescut cu 13,1%
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit